حل موضوع مشکل خیابان شهید رجائی محله کهن شهر

دیدار شهردار و شورای اسلامی شهر با ریش سفیدان و معتمدان محله کهن شهر
حاج محمد افشاری رئیس شورای اسلامی شهر مهرستان : جایگاه ریش سفیدان و بزرگان طوایف باید برای همه جایگاه ویژه و برجسته ای باشد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری ، صبح دیروز مورخه ۲۹/۰۷/۹۷ ، بزرگان ، ریش سفیدان ، معتمدان محله کهن شهر ، اعضای شوراهای اسلامی و شهردار در محل اجرای پروژه خیابان شهید رجائی در محله کهن شهردیدار کردند .
در ابتدای این دیدار شهردار با ارائه گزارش مختصری از بهسازی و جدولگذاری پروژه مذکور و مشکل جوی آب مسیر خیابان را مطرح نمود و خواستار حل مشکل موجود شد .
در ادامه بزرگان و ریش سفیدان و حاضرین با ارائه راهکارهای مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند .
حاج آقا افشاری رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه جایگاه ریش سفیدان و بزرگان طوایف باید برای همه مسئولین شهرستان جایگاه ویژه و برجسته ای باشد خواستار رفع مشکل بوسیله معتمدان محله گردد.همچنین آقای رستگار آزادی یکی از اعضای پرتلاش و زحمت کش شورای اسلامی خواستار حل مشکل توسط خود اهالی و ساکنان محله شد و از کلیه معتمدان بابت همکاری که با اعضاء شورا و شهرداری داشته اند تقدیر و تشکر نمود.
افشاری شهردار مهرستان در پایان با تقدیر از حضور این بزرگان و بیان مشکلات ، تصریح کرد : من از دوران گذشته مردم این محله را می شناسم و با مشکلات و پتانسیل های آن آشنایی کامل دارم و براین باورم که میشود با تلاش ، کوشش و همدلی و با کمک شما مردم عزیز و صبور محله ، مشکلات را یکی پس از دیگری حل نمود .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مهرستان

    منبع خبر

    شهرداری مهرستان

    شهرداری مهرستان یک شهرداری در شهر مهرستان می باشد

      نظرات