عملیات اجرایی مرحله نخست طرح توسعه پایانه بوئین‌ زهرا آغاز شد

عملیات اجرایی مرحله نخست طرح توسعه پایانه بوئین‌ زهرا آغاز شد

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری افزود: طراحی ها و اجرای طرح های گسترش پروژه های شهری با توجه به ماهیت کار به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین واگذار می شود.

وی عنوان کرد: طرح توسعه پایانه بوئین زهرا در محل فعلی ایستگاه برون شهری در خیابان راه آهن نیز از جمله طرح‌های حمل و نقلی است که توسط کارشناسان سازمان انجام شده است و بهره برداری طرح با سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین می باشد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در حال حاضر مرحله نخست طرح توسعه پایانه بوئین زهرا به مساحت ۴ هزار مترمربع به منظور انتقال خطوط سواری های برون شهری به مقصد روستاها و شهرهای حومه جنوبی قزوین آغاز شده است.

جهانگیری با بیان اینکه این مرحله از طرح توسعه ظرفیت ۱۱ خط برون شهری را دارد که با پایان یافتن مرحله نخست، اجرای مرحله دوم طرح در دستورکار قرار می گیرد، گفت: توسعه پایانه های مسافربری و تجهیز این پایانه های برون شهری با هدف تسهیل در تردد شهروندانی که در حومه شهر قزوین سکونت دارند، انجام می شود.

وی اظهار امیدوار کرد: با اجرای این قبیل طرح ها بتوان رضایت شهروندان ساکن در حومه شهر قزوین را نیز جلب کرد و خدماتی در خور شان این شهروندان ارائه داد.

پایان پیام/

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات