ارائه آموزش‌های شهروندی در ۱۰۰ عمود مسیر نجف تا کربلا

ارائه آموزش‌های شهروندی در ۱۰۰ عمود مسیر نجف تا کربلا

ابراهیم معتمدی با اشاره به لزوم برگزاری شعائر اسلامی به بهترین شکل و امکانات اظهار داشت: مراسم پیاده‌روی اربعین باید با شکوه خاص برگزار شود زیرا شیعیان معتقدند که پیاده‌روی اربعین زمینه‌ساز ظهور خواهد بود.
وی با تشریح خدمات شهرداری قم به زائران سیدالشهدا در مسیر نجف تا کربلا افزود: شهرداری در راستای خدماتی که به عزاداران حسینی در شهر قم ارائه می‌دهد برای چهارمین سال به زائران سیدالشهدا (ع) نیز ارائه خدمات کرده و با حدود ۱۶۰ تا ۱۷۰ نفر در مسیر نجف تا کربلا حضور پیداکرده است.
قائم‌ مقام شهردار قم خدمات ارائه‌شده شهرداری را تخصصی اعلام کرد و ادامه داد: عمدتاً کارهایی که مردم  عادی قادر به انجام آن نیستند را شهرداری قم برعهده‌ گرفته است و تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز نظافت و پاک‌سازی را به همراه آورده است.
وی تصریح کرد: رویکرد شهرداری قم ارائه آموزش‌های شهروندی در حوزه بهداشت و حفظ آن بوده و حدود ۱۰۰ عمود را تحت پوشش قرار داده و با نصب پلاکاردهای سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی در جهت این فرهنگ سازی اقدامات لازم را انجام می‌دهد.
معتمدی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در حفظ جایگاه ایرانیان به‌ عنوان مهمان بیان کرد: سرمشق کار شهرداری فرمایش مقام معظم رهبری که تاکید بر حفظ جایگاه میزبانی مردم عراق در مراسم پیاده‌روی اربعین دارند، بوده و در جهت روایت امام صادق (ع) مردم را در رسیدن به بهشت یاری می‌کنیم.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قم

    منبع خبر

    شهرداری قم

    شهرداری قم

    شهرداری قم یک شهرداری در شهر قم می باشد

      نظرات