رئیس شورای اسلامی شهر قم

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: کم کاری موجب نارضایتی در جامعه می‌شود، نارضایتی ابزاری برای تحقق اهداف دشمن است و متاسفانه در این شرایط نظام اداری پاسخگو نیست، در حالی که همه مسئولان در قبال مسئولیت وظیفه پاسخگوئی دارند. عبدالله جلالی امروز در شصت و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم با گرامیداشت ۹ مهر ماه روز جهانی سالمند عنوان کرد: بزرگان جامعه و پدران و مادران در سن کهنسالی نیازمند محبت هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر توسعه زیرساختهای خدمت رسانی به سالمندان در مدیریت شهری افزود: سالمندان گنجینه های با ارزش و صاحبان تجربه اند و تکریم از آن ها وظیفه ای شرعی است؛ رها کردن سالمندان، بی توجهی به آن ها و سپردن والدین به خانه سالمندان با مبانی دینی و اعتقادی سنخیتی ندارد. جلالی با اشاره به روز آتش نشانی و ایمنی در ۷ مهر ماه خاطرنشان کرد: آتش نشانی از مشاغل سخت و مهم و نجات انسان ها یک جهاد با ارزش است، تلاش، فداکاری و ایثار آتش نشانان بر کسی پوشیده نیست. وی بیان کرد: انتظار می‌رود در سازمان آتش نشانی راهکاری برای شناسایی اماکن نا ایمن اندیشیده و اخطارهای لازم و برخورد قانونی برای جلوگیری از حوادث ارائه شود.

لزوم ایجاد مرکز دپوی امکانات هلال احمر در قم رئیس شورای اسلامی شهر قم در مورد عملکرد هلال احمر نیز عنوان کرد: این نهاد رسالت مهمی در آمادگی برای وقوع حوادث و فعالیت های بشردوستی دارد با توجه به موقعیت جغرافیایی و مرکزیت قم باید یک مرکز دپوی امکانات هلال احمر در قم در زمان بحران ها احداث شود.

وی همچنین با اشاره به ۹ مهر روز همبستگی با کودکان فلسطینی نیز خاطرنشان کرد: نظام اسلامی همواره حامی مظلومان و حمایت از مردم فلسین است. جلالی در مورد مشکلات اقتصادی نیز گفت: در حال حاضر هجمه اقتصادی سوی دشمن را شاهد هستیم اگر در گذشته جنگ نظامی را تحمیل کردند و تهاجم فرهنگی داشتیم امروز شاهد جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم. وی تاکید کرد: برای برون رفت از این شرایط سخت و جنگ روانی مجموعه نظام و دولت باید فعال تر، پویا تر و پاسخگو باشد، نظام اجرایی و اداری کشور، کارگزاران دولت، قوه قضائیه، قوه مقننه نباید کم کاری کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: کم کاری موجب نارضایتی در جامعه می‌شود، نارضایتی ابزاری برای تحقق اهداف دشمن است و متاسفانه در این شرایط نظام اداری پاسخگو نیست، در حالی که همه مسئولان در قبال مسئولیت وظیفه پاسخگوئی دارند. مردم انتظاری جز صداقت و خدمت ندارند وی تصریح کرد: باید با مردم صادق بود، مردم به جز صداقت و خدمت انتظار دیگری ندارند از طرفی امروز منافع عمومی در خطر است و نباید در هیج شرایطی به منافع فردی خود بپردازیم باید نظارت بر هر مجموعه ای که دارای مسئولیت هستیم را تقویت کنیم. جلالی اظهار کرد: مردم انقلابی و ولایی بدانند جنگ اقتصادی و جو روانی دشمن مقابله می طلبد و نباید خواسته یا ناخواسته با ذخیره کردن کالا با دشمن همسو شویم، افزایش خرید مردم قیمت ها را افزایش می دهد و این با فرهنگ گذشت و ایثار در جامعه منافات دارد. وی عنوان کرد: دولت و مسئولان باید با برنامه ریزی، نظارت و پاسخگوئی مشکلات را رفع کنند و در این راه توفیقات خوبی را به دست آورند.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر قم

    منبع خبر

    شورای شهر قم

    شورای شهر قم یک شورای شهر در شهر قم می باشد

      نظرات