اقدامات شهرداری منطقه یک کرمان جهت رفع آبگرفتگی معابر در زمان بارندگی


اقدامات شهرداری منطقه یک کرمان جهت رفع آبگرفتگی معابر در زمان بارندگی


سرویس خبر: اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان
شهردار منطقه یک کرمان از انجام اقداماتی جامع در جهت هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی معابر در زمان بارندگی در سطح منطقه خبر داد .
رضا خیاط‌زاده با بیان اینکه هر ساله با آغاز فصل بارندگی، شاهد آبگرفتگی در برخی معابر سطح منطقه هستیم، گفت: کارشناسان منطقه یک با انجام مطالعاتی جامع و هدفمند، اقدام به اجرایی کردن عملیات مختلف با توجه به وضعیت و شرایط هر معبر در جهت رفع آبگرفتگی آنها کرده‌اند.
وی حفر چاه‌های جذبی، لایه‌روبی جوی‌ها، پاک‌سازی و لایه روبی داخل کانال‌ها و پل‌های نصب شده بر روی جوی‌ها و ورودی کوچه‌ها، بازبینی و رفع عیوب و نقص پمپ‌های آب را از جمله اقدامات در حال انجام در این زمینه عنوان کرد.
شهردار منطقه یک گفت: چاه‌های جذبی که در گذشته در معابر و کوچه‌ها حفر شده ولی به واسطه اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت، مسدود شده‌اند نیز در حال احیا هستند.
وی با اشاره به اینکه برای دفع آب‌های سطحی، کانالی در بزرگراه شرقی احداث شده است که آب‌ها را به سمت بلدالامین انتقال می‌دهد، گفت: با لوله‌گذاری به میزان  ۳۰۰ متر در حال توسعه این کانال هستیم.
خیاط‌زاده هدف از این اقدامات را جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر در زمان بارندگی‌های احتمالی و سهولت در عبور مرور شهروندان عنوان کرد.


نجمه ابراهیمی‌نژاد

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۲.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات