بخشی از مشکلات ترافیکی خیابان شهید رجایی کاهش یافت


با اختصاص پارکینگ عمومی به کارکنان بانک رسالت مرکزی؛


بخشی از مشکلات ترافیکی خیابان شهید رجایی کاهش یافت


سرویس خبر: اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرمان از تعامل بانک رسالت مرکزی با سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرمان در راستای کاهش ترافیک خیابان شهید رجایی خبر داد.
علی زنگی‌آبادی با اشاره به اختصاص پارکینگ عمومی به کارکنان بانک رسالت مرکزی در خیابان کامیاب گفت: در راستای همکاری و تعامل بانک رسالت مرکزی با این سازمان، پارکینگ جوادالائمه (علیه‌السلام) واقع در خیابان شهید کامیاب-کوچه شماره ۵، جنب یخدان مویدی، به پارک وسایل نقلیه کارکنان بانک رسالت مرکزی اختصاص یافت.
وی با اشاره به این‌که تاکنون کارکنان بانک رسالت مرکزی وسایل نقلیه خود را در محدوده‌ی روبه‌روی این بانک پارک می‌کردند که موجب کم‌شدن عرض خیابان و ایجاد ترافیک در مسیر شمال به جنوب، حدفاصل تقاطع شهید رجایی و تقاطع مولوی می‌شد، گفت: در همین راستا با همکاری بانک رسالت مرکزی با سازمان ترافیک و هم‌چنین قبول تعهد مالی در این زمینه جهت استفاده از پارکینگ، به میزان قابل توجهی از حجم ترافیک در این محدوده کاسته شد.
مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری بیان کرد: این سازمان نسبت به همکاری و هماهنگی با دیگر نهادهای دولتی و خصوصی جهت رفع مشکل و ساماندهی پارک خودروهای مربوط به آن مجموعه‌ها، اعلام آمادگی می‌کند.


مریم ایرانمنش

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۷۰۰.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۷۰۵.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۸۰.jpg

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات