اجرای طرح «متخصصان محله» در منطقه دو کرمان

اجرای طرح «متخصصان محله» در منطقه دو کرمان



سرویس خبر: اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان
شهردار منطقه دو کرمان گفت: طرح متخصصان محله در منطقه دو شهر کرمان اجرا می‌شود.
علی سعیدی با بیان اینکه مشکلات و معضلات بسیاری در شهر وجود دارد که برای رفع آنها نیاز به مشارکت و همراهی شهروندان است، گفت: خوشبختانه در این خصوص اقداماتی نظیر مشارکت مردم در اجرای عملیات آسفالت و کف‌سازی پیاده‌روهای برخی معابر انجام شده است.
وی از اجرای طرح متخصصان محله در این منطقه خبر داد و گفت: در هر محله افراد تحصیل‌کرده و متخصص در موضوعات و مسائل شهری از جمله معماری و شهرسازی، طراحی و رنگ‌آمیزی دیوارهای شهری، طراحی المان‌ها و طراحی فضاهای تفریحی و پارک وجود دارد که این افراد شناسایی شده‌اند که آماده همکاری با شهرداری هستند.
شهردار منطقه دو با بیان اینکه شاخص‌های موجود در خیابان‌های مختلف این منطقه شناسایی شده است، گفت: در این راستا طراحی پارک شب‌بو در الغدیر، طراحی و زیباسازی خیابان هزارو یکشب، به‌سازی چهارراه امام جمعه، به‌سازی و زیباسازی چهارراه فرهنگیان و فضاهای واافتاده واقع در منطقه دو به تعدادی از افراد متخصص در این محله‌ها سپرده شده است.
وی از افرادی که تخصص کافی در خصوص مسائل و مشکلات شهری دارند خواست برای ارائه توانمندی‌ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود به واحد زیباسازی این منطقه مراجعه کنند تا با همکاری و همراهی متخصصان، بتوانیم طرح‌هایی زیبا به شهروندان ارائه کنیم.

نجمه ابراهیمی‌نژاد

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۴۰۷.jpg

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات