شهرداری از انتقادات سازنده و منصفانه استقبال می کند


در بازدید شهردار کرمان از روزنامه کرمان امروز عنوان شد:

شهرداری از انتقادات سازنده و منصفانه استقبال می‌کند



سرویس خبر: اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان

شهردار کرمان با حضور در دفتر روزنامه «کرمان امروز» با مدیرمسئول و کارکنان این نشریه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
شهردار کرمان در این دیدار،گفت: «کرمان امروز» یکی از قدیمی‌ترین و موثرترین نشریات  محلی شهر کرمان است که نسل‌های مختلف از آن خاطرات زیادی دارند.
سیدمهران عالم‌زاده با اشاره به اینکه عمدتا اخبار ملی در رسانه ملی اعلام می‌شود، افزود :با توجه به اینکه نشریات محلی به موضوعات محلی می پردازند ،محتویات آنها برای مردم جذاب‌تر و دلپذیرتر است.
وی گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه، اداره شهر در چنین وضعیتی کار آسانی نیست، ولی با توکل به خدا و همت و همکاری کارکنان شهرداری و همراهی مردم، در حال پیمودن این مسیر هستیم.
عالم‌زاده یادآور شد: در کنار همه وسایل اطلاع رسانی و فضای مجازی، روزنامه‌های محلی همچنان نقش موثری در اطلاع رسانی دارند.
وی با بیان اینکه خواستار همراهی نشریات محلی با شهرداری در بیان نقطه نظرات و انتقادات سازنده و منصفانه هستیم، تصریح کرد: اجرا کردن طرح‌های بزرگ و آرمانی در وضعیت اقتصادی فعلی شهرداری کرمان امکان پذیر نیست، ولی با همدلی و همراهی می‌توانیم پروژه‌های خوبی در شهر اجرا کرده و شهری آباد و زیبا به مردم هدیه دهیم .
وی به رونمایی از تارنمای شفافیت‌سازی شهرداری کرمان اشاره کرد و گفت :شهرداری کرمان جزو معدود شهرداری‌ها در کل کشور است که ،سامانه شفافیت‌سازی را راه اندازی کرده است.
شهردار کرمان افزود: در حال حاضر اطلاعات مربوط به قراردادهای متوسط و کلان شهرداری ،بودجه شهرداری ،بخشی از طرح تفصیلی در این سامانه در دسترس شهروندان قرار گرفته است.
عالم‌زاده با تاکید بر اینکه شهروندان می‌توانند با پرداخت به موقع عوارض خود، شهرداری را در اجرای پروژه‌های عمرانی یاری‌ کنند، گفت: از اصحاب رسانه انتظار داریم اخبار و مطالب را به‌صورت واقعی و منصفانه بازگو کنند.
وی با اشاره به اینکه زیرگذر آزادی، براساس زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده، در ایام دهه‌ی فجر به بهره‌برداری خواهد رسید، تصریح کرد: تمرکز منابع مالی و انرژی شهرداری بر این است تا پروژه‌ها یکی پس از دیگری تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
شهردار کرمان گفت: پل شهید الله‌دادی (ابوذر) نیز تا آخر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
عالم‌زاده افزود: در حال پیگیری احداث خط "بی آر تی "در شهر کرمان هستیم .
در ادامه این دیدار، موسس روزنامه «کرمان امروز» ضمن آرزوی موفقیت برای شهردار کرمان ، گفت: شهرداری می‌تواند بخش‌های فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی در راستای توسعه شهر را به نشریات محلی بسپارد .
یحیی فتح‌نجات با بیان اینکه بیشترین انتقاد و پیشنهاد ما در این نشریه مربوط به شهرداری است، افزود: همان‌طور که بیان می‌شود شهر، خانه ما است و خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند و بهتر از دیگران می‌توانند مشکلات و مسائل شهری را مشاهده و به مسئولان مربوط انتقال دهند.
فتح‌نجات از آمادگی کامل این نشریه برای همکاری مداوم و مستمر با شهرداری خبر داد.
محمد فتح نجات مدیر مسئول روزنامه "کرمان امروز" نیز  با بیان اینکه در مراسم و نشست‌های خبری شاهد حضور خبرنگاران زیادی هستیم در حالیکه تعداد معدودی از نشریات و خبرگزاری‌ها در کرمان فعال هستند، گفت: متاسفانه بسیاری از روزنامه‌ها به کپی اخبار می‌پردازند و شاهد اخبار تکراری با محتویای یکسان در آنها هستیم .

گفتنی است موسس روزنامه کرمان امروز، کتاب "قصه ضرب‌المثل‌های کرمانی " به قلم خود را به شهردار کرمان اهدا کرد.


نجمه ابراهیمی‌نژاد


  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۵۲۱.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۸۰۰.jpg

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات