سومین دیدار مردمی شهردار و اعضای شورا در شهرداری منطقه ۳ برگزار شد

سومین دیدار مردمی شهردار و اعضای شورا در شهرداری منطقه ۳ برگزار شد

سومین دیدار مردمی شهردار و اعضای شورا در شهرداری منطقه ۳ برگزار شد

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از برگزاری سومین دیدار مردمی شهردار به همراه اعضای شورا در شهرداری منطقه ۳ خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر گرگان، مهندس علی اصغر یوسفی با اشاره به برگزاری دوره ای دیدارهای مردمی از شهرداری مناطق و سازمان های تابعه که در دستور کار قرار گرفته است، گفت: طی بازدیدهای صورت گرفته از سه منطقه شهرداری، ۲۲ دیدار مردمی در شهرداری منطقه یک، ۳۷ دیدار در شهرداری منطقه دو و ۲۱ دیدار مردمی در شهرداری منطقه سه انجام شده است.

وی افزود: دیدارهای مردمی شهردار و اعضای شورا در راستای تداوم ملاقات های مردمی با شهروندان صورت می گیرد که شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود پرداخته و شهردار نیز دستور رسیدگی به مشکلات مطروحه را صادر می نماید.

مهندس یوسفی ادامه داد: در این ملاقات ها سعی می شود خواسته شهروندان در کوتاه ترین زمان از مجرای قانونی پیگیری شده و شهردار و مدیران با ریشه یابی مشکلات راهکارهای لازم برای حل آنها را ارائه می نمایند.

وی با بیان اینکه در این دیدارها مشکلات و درخواستهای مردمی در زمینه شهرسازی، عمرانی، خدماتی و فرهنگی مطرح شده است، اظهار داشت: این جلسات با هدف توجه به نیازها و رفع مشکلات ملکی و محلی شهروندان در دستور کار قرار دارد و به صورت دوره ای در شهرداری مناطق و سازمان ها تکرار خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خاطر نشان کرد: موضوعات مطرح شده در این ملاقات ها تا حصول نتیجه و ارایه پاسخ درست به شهروندان از سوی مسئولین واحدها، معاونت ها و سازمان ها تابعه شهرداری پیگیری می شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر گرگان

    منبع خبر

    شورای شهر گرگان

    شورای شهر گرگان

    شورای شهر گرگان یک شورای شهر در شهر گرگان می باشد

    نظرات