ایجاد المان های چهل گانه در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی

ایجاد المان های چهل گانه در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی

گرزین در نطق پیش از دستور خود پیشنهاد کرد؛

ایجاد المان های چهل گانه در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان در نطق پیش از دستور خود طی نود و هشتمین جلسه رسمی و علنی احداث المان های ۴۰ گانه با موضوعات شهداء، شعراء، رخدادهای انقلابی و هنرمندان در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را پیشنهاد کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر گرگان، ناصر گرزین با اشاره به اینکه ۴۰ سالگی انقلاب فرصت خوبی برای ارائه تصاویر هنرمندان انقلاب اسلامی با شعار محوری افتخار به گذشته و امید به آینده است، گفت: همچنین باید نسبت به احداث المان ۵ آذر به عنوان روز ملی مردم گرگان توجه ویژه کرد.

توجه به توصیه های مقام معظم رهبری خطاب به شوراها

منتخب اول مردم در شورای اسلامی شهر گرگان در بخش دیگری از نطق پیش از دستور خود با اشاره به توقعات و توصیه های مقام معظم رهبری خطاب به شوراهای اسلامی شهرها، افزود: خدمت به مردم با روحیه بسیجی، عمل به وظایف قانونی شوراها، تفاهم و همدلی و دوری از مناقشات سیاسی و جناحی، گزینش، نظارت و همکاری با شهرداران و دهیاران و توجه به مختصات شهر اسلامی در برنامه ریزی ها از جمله خواسته های مقام معظم رهبری از شوراهای اسلامی شهرها می باشد.

گرزین ادامه داد: مبارزه با تجمل گرایی، فساد و رشوه خواری در شهرداری ها، تسهیل و تسریع کار مردم، استفاده از روش های علمی در اداره شهرها، جلوگیری از قانون فروشی در شهرداری ها و پرهیز از تهیه درآمد به هر طریق از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری به شوراها می باشد که باید مورد توجه قرار بگیرد و قطعا رعایت این موارد در توسعه شهری بسیار اثرگذار خواهد بود.

شفافیت شاه کلید مسائل امروز

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان در بخش دیگری از نطق پیش از دستور خود با تاکید بر اینکه شفافیت شاه کلید مسائل امروز است، اظهار داشت: تحقق نظارت همگانی که دغدغه بسیاری از شهروندان می باشد در مسیر شفافیت فرآیندها و تصمیمات ظهور می یابد.

بازگشایی محورها در کاهش معضلات ترافیکی

گرزین چاره اندیشی جدی برای حل معضلات ترافیکی را از دیگر اولویت های مدیریت شهری عنوان و خاطر نشان کرد: موضوع ترافیک محور ناهارخوران و گلشهر جدی است که این موضوعات باید با بازگشایی محورهای جدید و اجرای پروژه های عمرانی مناسب مورد پیگیری قرار بگیرد.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان همچنین با تاکید بر اینکه شهرداری باید به سمت درآمدهای پایدار شهری برود، تصریح کرد: بهره گیری از شیوه های جدید درآمدزایی و بحث مشارکت خصوصی و استفاده از توانمندی های سرمایه گذاران بومی از جمله موضوعاتی است که در این حوزه باید مورد توجه قرار بگیرد.

ساماندهی مدیریت املاک شهرداری گرگان

گرزین در ادامه توجه جدی به مدیریت املاک شهرداری را از دیگر ضروریات مدیریت شهری برشمرد و گفت: شناسایی و کد دار کردن املاک و نظارت بر نحوه بهره گیری از این املاک از جمله موضوعاتی است که باید در دستور کار قرار بگیرد.

این عضو شورای اسلامی شهرگرگان همچنین ساماندهی کوی طبیعت و ورودی شرق گرگان، تسریع در احداث آبشار مصنوعی، خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس، میدان دانشجو در خیابان دانشگاه آزاد، تقاطع غیرهمسطح افسران، بهره برداری از فرهنگسرا و المان میدان بسیج، تعیین تکلیف نیروهای شرکتی و پیگیری آرامستان جدید را از دیگر موضوعاتی برشمرد که نیازمند تدبیر و برنامه ریزی می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر گرگان

    منبع خبر

    شورای شهر گرگان

    شورای شهر گرگان

    شورای شهر گرگان یک شورای شهر در شهر گرگان می باشد

    نظرات