احداث ساختمان پایش تصویری مازندران در ساری

احداث ساختمان پایش تصویری مازندران در ساری

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ساری به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل، حبیب باقری سرپرست این سازمان، در گفت‌وگویی از احداث ساختمان پایش تصویری مازندران در ساری خبر داد.

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ساری به اهمیت نصب دوربین‌های نظارتی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: امروزه مدیریت و نظارت بر جامعه، مفهوم گسترده‌ای به خود گرفته است و متولیان این امر با طیف وسیعی از وظایف شامل مدیریت بحران شهرها، کنترل اجتماعات، امدادرسانی و خدمت‌رسانی به‌موقع، رصد ترافیک درون و برون‌شهری، کشف جرائم، شناسایی مجرمان و... مواجه هستند و دوربین‌های نظارتی می‌توانند در این راستا کمک شایانی به متولیان امر داشته باشند.

وی افزود: نظارت تصویری با پوشش مناسب، بر بستر و زیرساخت پایدار، موجب افزایش توانایی و تقویت عملیاتی مدیران می‌شود.

باقری، عدم وجود بستر لازم جهت اتصال دکل‌های نصب‌شده با سرورها را از دلایل تاخیر در نصب دوربین بر روی این دکل‌ها اعلام کرد و گفت: به‌ محض آماده‌سازی بستر فیبر نوری توسط سازمان فناوری اطلاعات و آمار شهرداری ساری، دوربین‌های نظارتی بر روی دکل‌های موجود نصب‌شده و وارد مدار پایش تصویری می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه مرکز کنترل ترافیک شهرداری ساری اولین مرکز کنترل ترافیک در استان بود، گفت: با احداث ساختمان پایش تصویری مازندران در ساری، سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ و نقل شهرداری مرکز استان جزو مراکز پیشرفته در سطح ملی مطرح می‌شود.

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ساری احداث ساختمان پایش تصویری مازندران را برای استان بسیار با اهمیت خواند و گفت: برای اجرای این پروژه باید از منابع استانی و ملی بهره‌مند شد تا در سریع‌ترین زمان ممکن این پروژه به بهره‌برداری برسد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات