پیام تبریک شهردار تنکابن به مناسبت انتخاب مهندس اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی

پیام تبریک شهردار تنکابن به مناسبت انتخاب مهندس اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی

پیام تبریک شهردار تنکابن به مناسبت انتخاب مهندس اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی

مهندس محمد زرودی شهردار تنکابن در پیامی انتخاب مهندس محمد اسلامی را به وزرات راه و شهرسازی تبریک گفت. در متن این پیام آمده است :

جناب آقای مهندس محمد اسلامی

وزیر محترم راه و شهرسازی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد(ص) وآل محمد(ص) و احترام، ضمن حمد و سپاس خدای رحمان افتخار داریم که در این برهه حساس از تاریخ کشور، با انتخاب حضرتعالی از سوی رئیس جمهور محترم و همچنین کسب اعتماد قاطع نمایندگان ملت برای خدمت در کسوت وزرات راه و شهرسازی حاصل شایستگی ، پشتوانه علمی و سوابق درخشان مدیریتی‌تان بوده است. سبقه درخشان حضرتعالی در حوزه های مختلف مدیریتی کشور علی الخصوص حضور پرمایه و قدرتمندتان در راس استان لاله خیز مازندران و حضور مستمر و امید بخشتان در حادثه سیل اخیر در کنار مردم فهیم غرب استان غرور آفرین و پرافتخار بوده است.

به یمن پرچمداری و راهبری هوشمندانه و مدیریت ارزش مدار حضرتعالی در دوران تصدی خویش بر مسند استانداری مازندران که مبتنی بر عقلانیت و نگاه کلان به استان فارغ از تبعیض گرایی غرب و شرق در طول دوران تصدی تان، موجی از امید به رشد و توسعه روزافزون استان در اذهان ترسیم شد که موجبات مشعوف و خرسندی همگان در سطح استان گردیده بود.

همگان بر این نکته اتفاق نظر داریم که حضور شما با سوابق ارزشمندتان در هر بخشی از کشور نوید بخش اتفاقات خوب و خوشایند برای آحاد مردم و کشور خواهد بود.

بر این باوریم و امید داریم که علیرغم تمام مشکلات و صعوبت راه، شاهد ارتقاء و بالندگی اهداف و عملکرد آن وزارتخانه معظم خواهیم بود.

سلامتی و توفیق روزافزونتان را در راستای تثبیت و تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای مدبرانه و امیدبخش دولت محترم از خداوند حی و سبحان مسئلت مینمایم.

و من الله توفیق

محمد زرودی ۹۷/۰۸/۰۶

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تنکابن

    منبع خبر

    شهرداری تنکابن

    شهرداری تنکابن

    شهرداری تنکابن یک شهرداری در شهر تنکابن می باشد

      نظرات