اقدامات جهادی دیگر پیرو وعده های مدیریت شهری چالوس

اقدامات جهادی دیگر پیرو وعده های مدیریت شهری چالوس

اقدامات جهادی دیگر پیرو وعده های مدیریت شهری چالوس

اقدامات جهادی و بی نظیر به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر چالوس صورت گرفت

تملک و بازگشایی اتصال خیابان ۳۰ متری ساحلی به رودخانه چالوس، بازگشایی رفع گره ترافیکی ابتدای کوچه شهید کچویی دوستگر، بازگشایی مسیر جدید گلسرخی به رادیو دریا، کلنگ زنی پروژه فرهنگی ورزشی در دارمیشکلا، افتتاح ساختمان جدید سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری چالوس از جمله اقدامات جهادی شهرداری و شورای اسلامی شهر چالوس می باشد.



به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر چالوس، شهردار چالوس در حاشیه این اقدامات جهادی در جمع خبرنگاران بیان اینکه رفع گره های کور ترافیکی درون شهری از ابتدا دغدغه مجموعه مدیریت شهری بود، اظهار کرد: شهر چالوس همواره از ترافیک درون شهری رنج برده و این مهم در روند زندگی مردم نیز تاثیر منفی داشته است.

*شناسایی نقاط کور ترافیکی در نقاط مختلف شهر

جعفر ردایی افزود: در همین راستا یکی از مهمترین دغدغه های ما شناسایی نقاط کور ترافیکی در نقاط مختلف شهر، توافق با مالکین، تملک و بازگشایی بوده که خوشبختانه در چند نقطه توانستیم با همکاری و همراهی مالکین محترم به اهداف مورد نظر دست یابیم.


شهردار چالوس ادامه داد: از جمله این موارد می توان به تملک و بازگشایی رینگ ساحلی فرج آباد، کوچه شهید کچویی و اتصال گلسرخی به خیابان رادیو دریا اشاره کرد.

ردایی خبر داد: با توجه به توافقات بعمل آمده، در همین ایام نسبت به بازگشایی ورودی خیابان گلبرگ نیز اقدام خواهیم کرد


*ضرورت توسعه فضاهای تفریحی، فرهنگی و ورزشی شهری

وی به کلنگ زنی پروژه فرهنگی ورزشی در محله دارمیشکلا  اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های ما این است که فضاهای تفریحی، فرهنگی و ورزشی شهر را گسترش و توسعه دهیم.

شهردار چالوس با بیان اینکه این سرانه ها و همچنین سرانه فضای سبز در هر شهر تعریف خاص خودش را دارد، تصریح کرد: سعی ما بر این است که در راستای توسعه و افزایش سرانه های مذکور گام های مهم و عملی برداریم

ردایی ضمن تقدیر از همراهی خانواده دانشفر در واگذاری زمین جهت اجرای این پروژه و تعیین تکلیف و تفکیک توسط شهرداری گفت: این پروژه علاوه بر کمک به رشد و توسعه فضاهای فرهنگی ورزشی، پیام دیگری نیز دارد، اینکه یک معبر با عرض خوب و مناسب اجرا شد، اگر این امر در شهر جا بیاندازیم که تفکیک بصورت قانونی انجام شده و معابر عرض مناسب داشته باشند، ارزش ایجاد می کند و فایده آن به خود شهروندان می رسد.

.

* شهر فقط خانه نیست

وی افزود: شهرداری سعی دارد در مناطق مختلف زمین هایی را در اجرای قانون گرفته و در همانجا سرانه های لازمه را فراهم کند .

این مسئول با اعلام اینکه اعتقاد ما بر این است که شهر فقط خانه نیست و نیاز به پارک، فرهنگسرا و ورزشگاه دارد، تاکید کرد: مردم هر منطقه نیازمندی هایی دارند که از زمین های همانجا باید فراهم شود، خوشبختانه این زمینه و امکان در این منطقه فراهم شد و همه تلاش ما نیز بر این است که سال آینده در همین زمان این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

ردایی با بیان اینکه سازمان حمل و نقل هم اهمیت زیادی برای مدیریت شهری دارد، اظهار کرد: سازمان حمل و نقل کار بزرگ شهر را انجام می دهد.


* فضای مطلوب ضمن ابراز رضایت، احترام بیشتری می گذارد

وی افزود: تاکنون سازمان حمل و نقل در مکان های استیجاری فعالیت داشته و از امکانات خوبی نیز برخوردار نبود، در همین راستا با تصویب شورای اسلامی شهر، این واحد تملک و تجهیز شد تا همکاران پرتلاش ما در این سازمان بتوانند فضایی خوب و شایسته آنچنان که شایسته شهر و شهروندان است خدمات مطلوب ارائه دهند .

شهردار چالوس تاکید کرد: اگر فضای اداری خوب و مناسب باشد، هم روحیه کارکنان برای ادامه فعالیت افزایش یافته و هم کسی که وارد می شود با دیدن فضای مطلوب ضمن ابراز رضایت، احترام بیشتری می گذارد.

ردایی افزود: هدف ما جلب رضایت شهروندان است و باید تلاش کنیم تا امکان و فضایی که بتواند به رضایت مراجعه کنندگان بیانجامد را توسعه دهیم باید.


وی با بیان اینکه باید با تلاش و همت در کنار یکدیگر برای توسعه شهر مثمر ثمر باشیم، اظهار کرد: آنچه از دستمان برمی آید را اجرا کنیم و از حاشیه ها پرهیز و با سلامت کار کنیم، کارها را به نحو احسن به اتمام رسانده و نتیجه را نیز به مردم اطلاع رسانی کنیم .

شهردار چالوس در پایان با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم پروژه را به شکل خوب و بهینه به ثمر برسانیم، گفت: جا دارد از اعضای شورای شهر، هیات امنای مسجد، بسیجیان، معتمدین و شورایاران و همچنین کارکنان واحدهای تملکات و عمران تشکر ویژه داشته باشم.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری چالوس

    منبع خبر

    شهرداری چالوس

    شهرداری چالوس

    شهرداری چالوس یک شهرداری در شهر چالوس می باشد

      نظرات