افتتاح سایت دوچرخه سواری بانوان

افتتاح سایت دوچرخه سواری بانوان

هم‌زمان با هفته تربیت‌بدنی و ورزش اولین پیست دوچرخه‌سواری ویژه بانوان در ابرکوه به همت شهرداری، امور بانوان فرمانداری و اداره ورزش و جوانان افتتاح شد.

در آیین افتتاحیه این پیست، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان اظهار کرد: اگر بنا باشد برای پیشرفت جامعه از ظرفیت بانوان استفاده کرد، پس آنان نیز باید از امکانات موجود بهره‌مند شوند.

علی‌اکبر اسحاقی اذعان کرد: جامعه‌ای رو به ترقی و پیشرفت است که پویا، فعال و شاد باشد. لذا جامعه‌ای شاد است که مادران با نشاط داشته باشد و فرزندان این‌چنینی هم تحویل جامعه دهد.

در ادامه شهردار ابرکوه، ابراز کرد: مهم‌ترین رکن تاثیرگذاری در یک جامعه خانواده است که مادر خانواده پایه و ستون آن محسوب می‌شود.

سید علیرضا رسولی تصریح کرد: از یازده ماه قبل تاکنون برنامه‌ریزی‌های مدونی در حوزه خانواده صورت گرفته است. از جمله اینکه اولین بوستانی که راه‌اندازی و درختکاری شد در سال گذشته به نام بوستان خانواده بود که زیرساخت‌های آن امسال فراهم خواهد شد.

رسولی خاطرنشان کرد: شهرداری ابرکوه ۵ پروژه تفریحی، فرهنگی و اجتماعی را کلید زده که هرکدام هزینه‌ای بالغ‌بر ۳۰۰ میلیون تومان در بر دارد. مجموعه یخچال آقازاده و سایت بوستان مسکن مهر به ترتیب با تامین اعتبار ۵۴۰ و صد میلیون تومان آغاز شده است.

وی ضمن اشاره به طراحی پارک بزرگ ۱۸ هکتاری غدیر، افزود: اجرای مجموعه پیاده راه بلوار کشاورز به‌عنوان یک بستر و فضای شهری و فاز دوم بوستان بانوان نیز که در حال تملک زمین است از جمله دیگر اقدامات انجام شده شهرداری است.

شهردار ابرکوه با تاکید بر وجود رویکرد فرهنگی در مجموعه تحت مدیریت خود، ادامه داد: ما در عین بی‌بضاعتی در حال حاضر یک مجموعه کارگاهی را به مجموعه‌ای فرهنگی تبدیل کرده‌ایم که قطعاً در حد مطلوب و استاندار نیست اما امیدواریم که در آینده‌ای نه‌چندان دور، بهترین امکانات را برای بانوان شهرستان فراهم کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ابرکوه

    منبع خبر

    شهرداری ابرکوه

    شهرداری ابرکوه

    شهرداری ابرکوه یک شهرداری در شهر ابرکوه می باشد

      نظرات