دیدار مدیرکل محترم با همکاران معاونت پشتیبانی

دیدار مدیرکل محترم با همکاران معاونت پشتیبانی

بنا به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان، مهندس زمانی نژاد، مدیرکل بنیاد مسکن استان با معاون و همکاران معاونت پشتیبانی دیدار و گفتگو کردند.

آقای حسینی، معاون پشتیبانی بنیادمسکن استان در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به مدیرکل محترم، گزارشی از عملکرد همکاران در نیمه اول سالجاری ارائه دادند.

مهندس زمانی نژاد، مدیرکل بنیادمسکن استان در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار گردید، با تشبیه معاونت پشتیبانی با قلب در بدن انسان، از خدمات و تلاشهای همکاران تقدیر و تشکر کردند.

ایشان همچنین با تشریح وضعیت بنیاد مسکن استان در سطح کشور و در میان دستگاههای اجرایی استان، وضعیت بنیاد مسکن استان را خوب توصیف کردند و آن را ناشی از برنامه ریزی، تلاش و کوشش همکاران و کیفیت کار بنیاد در امور مختلف دانستند.

ایشان همچنین با اشاره به تحرک و پویایی ایجاد شده و مثال زدنی از طریق معاونت پشتیبانی در سال جدید در حوزه های مالی، خدمات رفاهی، ایجاد و فراهم کردن مقدمات مورد نیاز سایر معاونت ها و شعبات، استفاده از خرد جمعی با راه اندازی بانک ایده همکاران بر حفظ و گسترش این تحرک و پویایی و ارائه خدمات بیشتر بویژه خدمات رفاهی به پرسنل زحمتکش بنیاد تاکید کردند.

مدیر کل بنیاد مسکن استان همچنین با اشاره به خدمات گسترده بنیاد به اقشار مختلف بویژه روستائیان عزیز، تسهیل در کار مردم و تکریم آنان را وظیفه همه همکاران دانستند و بر حفظ و گسترش اعتماد مردم و مسئولین نسبت به بنیاد تاکید کردند و این اعتماد را حاصل تلاش و کوشش همکاران، برنامه ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت های بالقوه بنیاد دانستند.

مهندس زمانی نژاد همچنین با اشاره به عقد تفاهم نامه های همکاری با ادارات و نهادها، شناسایی و استفاده از پتانسیل دستگاههای اجرایی استان را در شرایط حاضر بسیار لازم و ضروری دانستند.

مدیر کل بنیاد مسکن استان در پایان با بیان اینکه عشق به کار داشتن لازمه موفقیت است، همکاران را به کار کردن با عشق خدمت به مردم و رضایت خداوند دعوت کردند.

روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان


لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات