دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با شهردار زنجان در راستای گسترش تعاملات و بهبود در روند پیشرفت پروزه های...

دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با شهردار زنجان در راستای گسترش تعاملات و بهبود در روند پیشرفت پروزه های...

طی هماهنگی های به عمل آمده، مهندس صنعتی منفرد مدیرکل بنیاد مسکن استان به همراه معاونین وی با دکتر معصومی شهردار زنجان در راستای گسترش تعاملات و بهبود در روند پیشرفت پروزه های اجرایی استان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار مهندس صنعتی منفرد به  تشریح فعالیت های بنیاد مسکن در حوزه های مختلف پرداخته و گفت: با توجه به اینکه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از طراحی تا اجرا، توانمندی های بالایی در اجرای پروژه های عمرانی دارد، آمادگی لازم را برای گسترش تعاملات و همکاری ها با شهرداری زنجان دارد.

وی بر تعامل و هم افزایی بیشتر بین شهرداری و بنیاد مسکن استان تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه، شهرداری به عنوان ارگان خدمات رسان به شمار می آید، می تواند در اجرای پروژه های بزرگ و ماندگار و در نهایت توسعه استان به بنیاد مسکن کمک نماید.

در ادامه دکتر معصومی با بیان اینکه،به منظور توسعه و رونق فعالیت های عمرانی در سطح استان، همواره در کنار بنیاد مسکن تلاش خواهیم نمود، گفت: با توجه به اینکه، بنیاد مسکن در اجرای پروژه های عمرانی و گردشگری ظرفیت بالایی دارد، شهرداری همواره سعی نموده از توان فنی و مهندسی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اجرای پروژه های عمرانی مناسب و اصولی استفاده نماید.

وی آمادگی خود را برای گسترش تعاملات بین این دو مجموعه در راستای پیشبرد اهداف و حل کردن برخی مشکلات، اعلام کرد.

در پایان پس از گفتگو و رای زنی بین این دو مجموعه، تصمیماتی در خصوص رفع موانع موجود در اجرای پروژه های عمرانی مطرح و  اتخاذ گردید.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات