فرماندار: به همت بنیاد مسکن شاهد اجرای طرح‌های مهمی در دشتستان هستیم

به گزارش “روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر”؛ فرماندار دشتستان گفت: به همت بنیاد مسکن، ۲۰۰ واحد مسکونی در روستاهای شهرستان دشتستان احداث شده و ۲۵۰ واحد دیگر نیز احداث می‌شود.

ارسلان زارع در حاشیه بازدید از طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی دشتستان اظهار داشت: بنیاد مسکن استان بوشهر در راستای توسعه زیرساخت‌های روستایی عملکرد بسیار خوبی داشته است و شاهد اجرای طرح‌های مهمی هستیم.

وی با تقدیر از نگاه ویژه بنیاد مسکن برای توسعه و بهبود وضعیت روستاها اضافه کرد: طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی نقش مهم و تاثیرگذاری در زمینه مقاوم‌سازی و بهسازی مسکن روستایی خواهد داشت.

فرماندار دشتستان ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های روستایی در شهرستان دشتستان را به عنوان یک اولویت در دستور کار داریم و در این راستا با همکاری و مشارکت گسترده بنیاد مسکن شاهد اجرای طرح‌های متنووعی در این شهرستان هستیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر نیز اظهار داشت: ۲۰۰ واحد مسکن روستایی در شهرستان دشتستان با تسهیلات ۱۸ میلیون تومانی برای هر واحد در قالب طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی احداث شده که اکنون به اتمام رسیده است.

حمید حیدری بریدی با اشاره به اینکه ۲۵۰ واحد مسکونی دیگر نیز در روستاهای دشتستان احداث می‌شود، افزود: این واحدهای مسکونی با تسهیلات ۲۵۰ میلیون ریالی طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و تا سقف ۸۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به اقشار کم‌بضاعت ساخته می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی در راستای بهبود وضعیت مسکن روستایی، خاطرنشان کرد: این طرح در ۱۴۹ روستای استان بوشهر برای پنج هزار و ۲۲۰ واحد مسکونی اجرا می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه ماحصل اجرای طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی مقاوم‌سازی سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور است، تصریح کرد: سهم استان بوشهر مقاوم‌سازی سالانه دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی است.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات