مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر: نگاه ویژه‌ای به سرعت و کیفیت اجرای پروژه‌های روستایی بوشهر داریم

به گزارش “روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر”؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: نگاه ویژه‌ای به سرعت و کیفیت اجرای پروژه‌های روستایی استان بوشهر داریم.

حمید حیدری بریدی اظهار داشت: بنا به دستور استاندار بوشهر به عنوان نماینده ایشان در روستاهای شهرستان کنگان حضور یافتم و مسائل و مشکلات مردم در این روستاها را مورد بررسی قرار دادیم.

وی بیان کرد: از جمله مسائل و مشکلات مهمی که در این بازدید توسط مردم اعلام شد می‌توان به درخواست برای توسعه خانه بهداشت، ایجاد موج‌شکن و محل پهلوگیری قایق‌ها و همچنین خودروی حمل پسماند اشاره کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه دیدار با خانواده مددجو و خانواده شهید نیز در این بازدیدها انجام شده است، اضافه کرد: دانش‌آموزان در یک مدرسه کانکسی مشغول به تحصیل بودند که خواستار احداث مدرسه برای خود شدند.

وی ادامه داد:‌ تکمیل پروژه دیوار حفاظتی، فعال شدن سالن چندمنظوره که چندین ماه راکد است، اختصاص قیر رایگان و بهبود وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی روستاها از دیگر مسائل مطرح شده توسط روستائیان بود.

حیدری بریدی خاطرنشان کرد: این مسائل و مشکلات احصا شده و با اولویت‌بندی آنها به فرماندار شهرستان کنگان اعلام می‌شود و همچنین به استاندار بوشهر گزارش خواهد شد تا برای رفع آنها برنامه‌ریزی و پیگیری شود.

وی تصریح کرد: سیاست و برنامه‌ریزی ما در روستاها به این صورت که است که پروژه‌ها را با مشارکت دهیاری‌ها به پیش ببریم و نگاه ویژه‌ای به سرعت و کیفیت اجرای پروژه‌های روستایی استان بوشهر داریم.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات