رضایت مهندسان از نحوه انتخابات نظام مهندسی در استان زنجان

رضایت مهندسان از نحوه انتخابات نظام مهندسی در استان زنجان

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان مسعود بیات منش مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان و رئیس هیئت نظارت بر هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان اظهار داشت: خوشبختانه هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در شرایطی رضایت‌بخش برگزار شد و کیفیت اجرایی بسیار عالی بود.

وی در ادامه تصریح کرد: امیدواریم نفرات برتر در این دوره از انتخابات نظام مهندسی نقش بسزایی در صنعت ساخت و ساز داشته باشند و با انطباق با شیوه نامه جدید وزیر محترم راه و شهرسازی گام موثری در بهبود کیفیت ساخت و سازها در کشور به خصوص در استان زنجان داشته باشند.

بیات منش در پایان با اشاره به زمان اعلام نتایج و معرفی نفرات برگزیده هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، گفت: با توجه به دستی بودن انتخابات در استان کمتر از ۶ ساعت بعد از اتمام انتخابات نتایج اعلام شد. در این اعلام نتایج ۳۰ نفر آراء ماخوذه‌شان اعلام شد و این افراد طبق قانون می‌توانند ظرف ۵ روز اعتراض کرده تا یک هفته بعد هیات نظارت به این اعتراض جواب دهد. به همین خاطر تنها نتایج انتخابات اعلام شده و نفر برتر و نتیجه نهایی بعداز مدت مقرر جهت اعتراض و جواب دادن به اعتراضات اعلام می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان

    اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات