اداره کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، حافظ کنترل کیفی ساخت و سازها می باشند

اداره کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، حافظ کنترل کیفی ساخت و سازها می باشند

اداره کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، حافظ کنترل کیفی ساخت و سازها می باشند



مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در مراسم تکریم و معارفه دوره هفتم و هشتم هیات مدیره اظهار کرد: تلاش کردیم که هیچ‌گونه حرف و حدیثی و شائبه‌ای در مسیر انتخابات نظام مهندسی ساختمان وجود نداشته باشد.

عبدالله بهادری با اعلام اینکه همه تلاش ما برای برگزاری با کیفیت انتخابات نظام مهندسی ساختمان بوده است، تصریح کرد: پس از اعلام نتایج تنها یک مورد اعتراض داشتیم که این موضوع خارج از بحث هیات مدیره بوده است و در فضای مجازی مطرح شده است.

وی اظهار داشت: از خرداد ۹۷ که هیات نظارت مشخص شد و در ادامه هیات اجرائی انتخابات معرفی گردید، ۳۰ جلسه کاری هیات نظارت و هیات اجرایی برگزار شده است. ۵۳ نفر شرکت کننده ثبت نام نموده و تنها دو نفر در هیات نظارت رد شدند و علت آن هم بحث عدم تکمیل مدارک بوده است که با استعفای پنج نفر ۴۶ نفر در انتخابات شرکت کردند و در ۱۸ حوزه انتخابات پیگیری شده است.

بهادری خاطرنشان کرد: در روز مقرر از ساعت ۹ تا ۱۷ عصر انتخابات و رای گیری برای تمدید مدت زمان انتخابات از ناحیه شرق و غرب استان به شدت تحت فشار بودم، در شرق استان علاقه‌ای به تمدید زمان انتخابات نبوده است ولی در غرب استان پیگیری برای تمدید دو ساعته مدنظر بوده است که در نهایت با تصمیم‌گیری انتخابات به مدت یک ساعت تمدید شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران بیان کرد: در انتخابات مستقل  و محکم عمل کرده‌ایم و به‌گونه‌ای که شائبه‌ای وجود نداشته باشد و بازدیدها در حوزه‌های انتخاباتی به صورت مستمر انجام شده بود.

این مسوول اضافه کرد: از ۳۵ هزار نفر عضو حدود ۲۰ و دو دهم درصد نزدیک به بیش از ۷ هزار نفر مشارکت داشتند.

بهادری با اعلام اینکه رقم رای کسب شده برای نفر اول چندان مناسب نیست، یادآور شد: در فعالیت مجموعه ۳۵ هزار نفری  قطعا تخلفات و مشکلاتی وجود دارد ولی در مقایسه با سایر استان‌ها میزان چالش‌ها و تنش‌ها و تخلفات کمتر از سایر استان‌ها است.

وی ادامه داد: تنش‌ها و تخلفات در همه استان‌های کشور در نظام مهندسی وجود دارد که دلیل این هم خود اعضای نظام مهندسی هستند.

ایشان گفت: بنده مکلف بوده که مجری سیاست وزیر خود باشم و همواره در چهارچوب قوانین و مقررات حرکت کردم.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اعلام اینکه مازندران مستحق اینگونه برخوردهای نامناسب در نظام مهندسی ساختمان نیست، گفت: عدم وحدت رویه هیات مدیره و عدم برآورده شدن نیازهای اعضا نظام مهندسی توسط هیات مدیره که زمینه ساز افتراق سازمان بوده، یکی از دلایل کاهش حضور در انتخابات است.

وی اضافه کرد: پرداختن به مسائل بی اهمیت درون سازمان و کم توجهی به مسائل اصلی در سازمان می‌توان از دیگر دلائل عدم مشارکت اعضا می‌توان ذکر کرد.

ایشان با عنوان این مسئله که اداره کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، حافظ کنترل کیفی ساخت و سازها بوده که با همکاری همدیگر تنسیق امور را فراهم آورند.

بهادری با اعلام اینکه در هیات مدیره دوره هفتم با مشکلاتی مواجه شده بودیم، گفت: در هیات مدیره هشتم نظارت خودمان را به صورت قانونی انجام می‌دهیم تا چالش‌های دوره گذشته در این دوره را شاهد باشیم تا سازمانی پویا، فعال و ارزشمند را در ارائه خدمات داشته باشیم.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران یک انجمن در شهر ساری می باشد

      نظرات