اهدای ۳۵۰ جلد کتاب به بانوان شاغل درشهرداری ارومیه

اهدای ۳۵۰ جلد کتاب به بانوان شاغل درشهرداری ارومیه

مشاورشهرداری در اموربانوان و مسئول فرهنگسرای امام خمینی(ره) سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با اشاره به اهدا بیش از ۳۵۰ جلد کتاب به بانوان شاغل در شهرداری گفت: علاقمندی و مشارکت بالای همکاران شهرداری یکی از دلایل اهدای کتب به بانوان جهت مطالعه و استفاده بیشتر آنان و خانواده هایشان است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، بهناز یارمحمدی با بیان اینکه هدف از اهدای کتاب بالابردن سطح ساعات مطالعه در بین بانوان، افزایش بصیرت و آگاهی و به تبع آن تحکیم بنیان خانواده و تقویت روحیه خودباوری و وجدان کاری است، اظهار کرد:  باهمکاری و تفاهم با موسسات فرهنگی و نهاد کتابخانه های عمومی طرح وجود کتاب در سبد فکری خانوار آغاز شد.

وی با پراهمیت شمردن کتاب در بالندگی  شخصیتی اشخاص افزود: اجرای این در طرح درسنوات گذشته بصورت مسابقات کتابخوانی درسطح بانوان شاغل در شهرداری و بانوان شهر وهمچنین طرح کتابخوانی رضوی در سطح ملی بود.

به گفته مشاورشهرداری در اموربانوان و مسئول فرهنگسرای امام خمینی(ره) سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه علاقمندی و مشارکت بالای همکاران شهرداری یکی از دلایل اهدای کتب به بانوان جهت مطالعه و استفاده بیشتر آنان و خانواده هایشان است.

یارمحمدی ادامه داد: در حال حاضر بانوان شاغل مناطق ۱,۲و ۵ شهرداری و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کتب خود را دریافت و روند سنت حسنه اهدای کتاب تا آخر هفته آینده ادامه داشته و طی این طرح مجموعاً ۳۵۰ جلد کتاب اهدا می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات