حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان آمریکایی-صهیونیستی و ارباب قمارباز آنهاست

حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان آمریکایی-صهیونیستی و ارباب قمارباز آنهاست

شهردار ارومیه به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر و مردم را برای حضور گسترده در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور شهردار ارومیه به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان پیامی صادر و مردم را برای حضور گسترده در راهپیمایی این روز جهت نا امید کردن دشمنان و استکبار جهانی دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

۱۳ آبان روزی است که هیمنه شیطان بزرگ، آمریکای خونخوار و جنایتکار شکسته و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که باعث شعله ور شدن خشم ملل ستم دیده و تحت ظلم از استکبار جهانی شده و آنها را برای مبارزه با مستکبرین مصمم تر کرد و امت اسلامی و ملل آزادیخواه جهان با این اقدام، عزمی راسخ در استکبارستیزی پیدا کردند.

این روز با سه عنوان روز دانش آموز، روز مبارزه با استکبار جهانی و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا یاد می شود و همه ساله ملت بزرگ ایران اسلامی اعم از دانش آموزان و سایر اقشار جامعه به صورت متحد و یکپارچه فریاد انزجار از آمریکا و صهیونیسم بین الملل  را سر می دهند و این فریادهاست، که کاخهای در ظاهر باعظمت اما در واقع بی بنیان و سست را به لرزه درآورده و هراس و وحشت را در دل جنایتکاران نهادینه می کند.

باید همگان بدانیم که دشمنی استکبار با ملت ایران و انقلاب اسلامی نه به خاطر بهانه های پیش و پا افتاده و ظاهری که هر ازگاهی آن را برجسته کرده و در سطح بین الملل ماجراجویی می کنند بلکه به خاطر ریشه های اختلاف و تفاوت ایدئولوژیکی است که دشمنی آنها از این روی نشات می گیرد، چرا که انقلاب ما انقلاب حسینی است و ما عمیقاً به این موضوع باور داریم که کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا.

بسیار ضروری است در این مقطع حساس تاریخی که دشمنان اسلام و انقلاب می خواهند  به هر طریقی امنیت  حاکم بر ایران اسلامی در همه عرصه ها را با عملیات روانی و هجمه های رسانه ای نابود کنند و تحت تاثیر قرار دهند، با حضور آگاهانه خود نقشه های شوم آنها را  خنثی و مشت محکمی بر دهان یاوه سرایان آمریکایی- صهیونیستی و ارباب قمارباز آنها بزنند.

در طول تاریخ شکوهمند و پرافتخار ۴۰ ساله انقلاب اسلامی اتحاد و انسجام مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان  و سایر مناسبت های ملی همواره نشان از  از اتحاد و انسجام ملت بوده که منجر به منفعلانه عمل کردن دشمن در زمین بازی خود شده و شکستی مفتضحانه را برای مدعیان سیاست در جهان رقم زده است.

اینجانب از طرف خود و خانواده بزرگ شهرداری ارومیه تمامی ملت بزرگ ایران و به ویژه همشهریان قهرمان و انقلابی ارومیه ای خود را به راهپیمایی روز ۱۳ آبان دعوت می کنم و قلباً یقین دارم که علی رغم تمام توطئه های دشمن طی ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی مبنی بر دور نگه داشتن آحاد جامعه و به ویژه جوانان  از اسلام و آرمانهای انقلاب ،کماکان جوانان این مرز و بوم آگاه هستند و همواره  توطئه های آنها را با حضور پرشکوه و دشمن شکن خود خنثی می کنند.

محمد حضرت پور

شهردار ارومیه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات