والی وان در صحن جلسات شورای اسلامی شهر خوی:   عقد تفاهم نامه خواهرخواندگی شهرهای خوی و وان میتواند اولین گام موثر در تداوم مناسبات این دو شهر باشد

والی وان در صحن جلسات شورای اسلامی شهر خوی: عقد تفاهم نامه خواهرخواندگی شهرهای خوی و وان میتواند اولین گام موثر در تداوم مناسبات این دو شهر باشد

والی وان در صحن جلسات شورای اسلامی شهر خوی:   عقد تفاهم نامه خواهرخواندگی شهرهای خوی و وان میتواند اولین گام موثر در تداوم مناسبات این دو شهر باشد

مراد زورلو اوغلو والی شهر وان ترکیه در این نشست ضمن قدردانی از مهمان نوازی و استقبال خوب مسئولان خوی اظهار داشت : میهمان نوازی مدیران شهری ، شهردار خوی و شورای اسلامی شهر برای هییت استان وان بسیار ارزشمند بوده و حس غربتی محسوس نبود چرا که نکات مشترک زیادی بین دو شهر وجود دارد .


والی وان اذعان داشت: ما شاهد روابط خوبی بین دو شهر در گذشته بودیم اما نتوانستیم آنطور که باید از تمام پتانسیل های دو طرف استفاده کنیم و امیدواریم روابط دوستانه بین دو شهر بیش از پیش توسعه پیدا کند .


وی افزود : گسترش صنعت توریسم , مسائل اقتصادی و فرهنگی از جمله موضوعاتی هستند که باید کارهای زیادی در این خصوص انجام دهیم .

وی افزود: ظرفیت های بسیار خوبی در عرصه های مختلف برای هر دو شهر وجود دارد اما باید گفت که از این ظرفیت ها آنگونه که لازمه توسعه است استفاده نشده است .

وی تاکید کرد: مذاکرات و نشست های مشترک تجار و فعالیت اقتصادی و دانشگاهی موضوعی است که میتواند بای رویگرد مناسبی بر اساس برنامه ریزی مدیران شهری صورت بگیرد و ما بعنوان مدیران عالی شهرهای وان و خوی باید این زمینه را با همکاری هم فراهم سازیم .

والی وان همچنین اضافه کرد: با توجه به علایق و نکات مشترک زیادی که بین شه های خوی و وان وجود دارد عقد تفاهم نامه فرهنگی میتواند اولین گام موثر در گسترش ارتباطات این دو شهر باشد و ما پیگیر این رویداد ارزشمند خواهیم بود .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری خوی

    منبع خبر

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی یک شهرداری در شهر خوى می باشد

      نظرات