کاهش ۲۹ درصدی آتش سوزی های مهرماه در کاشان

کاهش ۲۹ درصدی آتش سوزی های مهرماه در کاشان

محمد مسعودچایچی اظهار داشت: آمار آتش سوزی های مهر ماه نسبت به مهر سال قبل ۲۹ درصد کاهش داشته است و از مهم ترین علل افروختن آتش و اتصالی برق در مدت مذکور بوده است و بیشترین تعداد مربط به منازل و خودرو ها بوده است.

چایچی خاطرنشان کرد: پرسنل عملیاتی در ۱۲۰ موردحادثه جداگانه شامل امداد درتصادفات خودویی، نشست زمین و آب افتادگی، رفع خطرآسانسور وبالابر، نجات شخص،آزادسازی اشیا حلقوی از دست، نجات شخص از چاه وگودال، رفع خطر حیوانات موذی(مار وعقرب)، زنده گیری حیوانات محبوس خانگی(گربه وسگ)، بازنمودن درب خودروو منزل مسکونی وقطع درختان شرکت وبه هموطنان امداد رسانی کرده اند.

وی در ادامه افزود: در مهر ماه سال جاری با توجه به بازگشایی مدارس وهمچنین مراسم عزاداری ماههای محرم وصفر طرح احتیاط از حریق و حوادث  احتمالی در سطح شهر با برنامه ریزی‌های فشرده و منظم از اول صبح تاساعات پایان شب اجرا شد که این آمار نسبت به مهر ماه  سال گذشته با تعداد با افزایش ۱۳۰ درصدی رو برو بوده است.

گفتنی است در این بازه زمانی آتش نشانان تعداد ۵۲ نفر ازهموطنان را  در حوادث و حرائق نجات داده،  در این حوادث سه نفر فوت شده اند و ۱۷  نفر مصدوم، این آمار به نسبت به  مهرماه سال قبل با کاهش چشمگیر۶۵ درصدی روبروبوده وظایف عملیاتی خودر را انجام داده اند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات