برگزاری راهپیمایی باشکوه سیزدهم آبان ماه در شاهین شهر

برگزاری راهپیمایی باشکوه سیزدهم آبان ماه در شاهین شهر

همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی باشکوه سیزدهم آبان ماه در شاهین شهر با حضور شهردار ،رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر، برخی از معاونان و مدیران شهرداری، دانش آموزان، مسوولان و اقشار مختلف مردم در شاهین شهر برگزار گردید.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" خشم و انزجار خود را از ایادی استکبار جهانی نشان دادند.
حمید عشقی شهردار شاهین شهر در این مراسم در مصاحبه با واحد خبر شهرداری گفت: سیزده آبان تجلی‌گاه اراده مومنان برای سرکوبی استکبار جهانی است و در این روز ملت ایران ضمن تجدید میثاق مجدد با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل، با مقام معظم رهبری تجدید بیعت خواهند نمود.
وی در ادامه افزود: وقایع سیزده آبان دستاوردهای مهمی را برای ملت ایران به همراه داشته و ایستادگی در مقابل استکبار و زورگویان از درس های بزرگ این روز است.
عشقی خاطرنشان نمود: تسخیر لانه جاسوسی ، تبعید امام خمینی (ره) و قیام دانش آموزان از مهمترین وقایع سیزده آبان ماه می باشد و وقایع و رخدادهای سیزدهم آبان ماه برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد ماند.
شهردار شاهین شهر آشنایی نسل های جوان انقلاب را با وقایع این روز بسیار ضروری دانست و بر آشنایی جوانان با وقایع سیزدهم آبان ماه برای تقویت روحیه استکبار ستیزی در آنان تاکید نمود.
علی فتحی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این مراسم گفت: راهپیمایی یوم الله سیزده آبان، روز اقتدار و عظمت ملت ایران است که در آن ملت استکبار ستیز ایران اسلامی، پیام آزادی و سرافرازی و انزجار خود را از ظلم و ستم مستکبران به گوش جهانیان خواهند رساند.
وی تصریح نمود: بی‌گمان دانش آموزان آگاه ما نقش اساسی، روشنگرانه و فراموش شدنی در وقوع و پایداری انقلاب اسلامی دارند و این نسل پاک و پرشور انقلابی بود که در گسترش و درک هویت انقلاب اسلامی الگویی ماندگار و ملموس برای هم نسلان و آیندگان خود گردید.
گفتنی است در پایان راهپیمایی قطعنامه ای قرائت گردید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات