دیدار شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر با فرمانده جدید انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه

دیدار شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر با فرمانده جدید انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه

شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر، برخی از معاونان و مدیران شهرداری شاهین شهر با فرمانده جدید انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دیدار کردند.
حمید عشقی شهردار شاهین شهر در این دیدار خدمات و تلاش های نیروهای جان بر کف انتظامی را زمینه ساز استقرار امنیت ، آرامش و ثبات در شهر دانست و از نیروی انتظامی به عنوان یار و یاور مدیریت شهری در اداره مطلوب شهر یاد نمود.
وی در ادامه افزود: نیروی انتظامی به عنوان حافظان نظم و امنیت در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی به عهده دارد.
سرهنگ حسین بساطی فرمانده جدید انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در این دیدار ضمن عرض خوش آمدگویی به حاضران در دیدار گفت: ایجاد امنیت برای شهروندان ارجمند ، یکی از اصلی‌ترین اهداف مجموعه نیروی انتظامی است زیرا هیچ چیز به اندازه آسایش و امنیت برای مردم اهمیت ندارد.
شایان ذکر است در این دیدار علی فتحی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر ، اسماعیل فرهادی رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه و سایر حاضران از تلاش ها و زحمات کارکنان نیروی انتظامی شاهین شهر در تامین امنیت و نظم اجتماعی تشکر کرده و برای نیروهای خدوم نیروی انتظامی آرزوی موفقیت نمودند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات