ضرورت ساماندهی ورودی‌های کرج/ فرصت ایجاد نمایشگاه دائمی گل و گیاه را ازدست ندهیم!

ضرورت ساماندهی ورودی‌های کرج/ فرصت ایجاد نمایشگاه دائمی گل و گیاه را ازدست ندهیم!





حسین محمدی در این رابطه اظهار کرد: دامنه‌های شرقی و شمالی کرج ظرفیت قابل توجهی برای ایجاد پارک طبیعت دارد که با استفاده از توان بخش خصوصی می‌توان از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب استفاده کرد.

رییس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر کرج، ادامه داد: توسعه فضای سبز شهری علاوه بر کاهش آلودگی هوا و جلوگیری از گسترش ذرات آلاینده، نقش به سزایی در ارتقای زیبایی بصری شهر دارد.

وی افزود: در شهری که سرانه فضای سبز به استانداردها نزدیک است مردم از نظر جسمی و روحی در شرایط مناسبی قرار دارند و آمار آسیبهای اجتماعی نیز به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

محمدی با اشاره به ظرفیت پارک‌های طبیعت برای اشتغالزایی توضیح داد: با راه اندازی باغ وحش، باغ پرندگان و مراکز خدماتی در پارک‌های طبیعت می‌توان برای عده زیادی درآمدزایی و اشتغال ایجاد کرد.

عضو شورای شهر کرج در ادامه با تاکید بر ضرورت ایجاد نمایشگاه دائمی گل و گیاه در کرج گفت: با وجود نهالستان‌ها و گلخانه های متعددی که درمناطق مختلف شهر وجود دارد جای خالی نمایشگاه دائمی گل و گیاه در کرج احساس می‌شود.

محمدی ابراز کرد: نمایشگاه دائمی گل و گیاه می‌تواند به یکی از جاذبه‌های شهر تبدیل شود و شهروندان و مسافران با مراجعه به آن علاوه بر تهیه گل و گیاه ، بخشی از اوقات فراغت خود را سپری کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به ضرورت ساماندهی ورودی‌های شهر افزود: ورودی‌های کرج زیبنده شهروندان و مسافران نیست به همین دلیل باید با اجرای طرح‌های مختلف نسبت به ساماندهی این ورودی‌ها اقدامات لازم را صورت داد.

این عضو شورا، گفت: به جز ورودی‌ها باید به حال سرویس‌های بهداشتی های عمومی نیز فکری کرد. متاسفانه تعداد سرویس‌های بهداشتی پاسخگوی نیاز شهروندان و مسافران نیست به همین دلیل باید تا قبل سال جدید نسبت به اضافه کردن چند سرویس بهداشتی در مناطق مختلف شهر اقدام کرد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرج

    منبع خبر

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج یک شهرداری در شهر کرج می باشد

      نظرات