بهسازی بلوار پیامبر اعظم (ص) در محدوده شمال شهر

بهسازی بلوار پیامبر اعظم (ص) در محدوده شمال شهر

مدیر منطقه یک شهرداری بیرجند گفت: بهسازی بلوار پیامبر اعظم (ص) حدفاصل خیابان موسی بن جعفر (ع) تا زورخانه در حال انجام می باشد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس علیرضا توانا اظهار داشت: بهسازی بلوار پیامبر اعظم (ص) در محدوده مذکور در راستای رفاه حال ساکنین بلوار و با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال انجام می شود.

وی افزود: این عملیات بهسازی با هدف بهبود عبور و مرور شهری و ایجاد منظر و سیمای مناسب شهری و جلوگیری از آبگرفتگی اجرا شده است.

وی طول این پروژه را ۵۰۰ متر دانست و اضافه کرد: در این پروژه اجرای سنگ چینی به مساحت ۵۵۰ متر مربع، سنگ مالون به طول ۴۰۰ متر و اجرای پله در سه قسمت معبر انجام شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری از ۳۵۰ متر مکعب حجم خاکبرداری در این پروژه خبر داد و عنوان کرد: ۲۰۰ متر مربع مساحت آسفالت پیاده رو و ۲۰۰ متر طول جدول کشی نیز در این محدوده انجام گردیده است.

توانا از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی این پروژه خبر داد و ابراز امیدواری کرد با توجه به حجم کارانجام شده، این پروژه تا اواخر آبان ماه به پایان برسد.

لازم به ذکر است بهسازی آیلند بلوار امام رضا (ع) به طول ۱۴۰۰ متر نیز در حال انجام است که تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات