تلاش شهرداری مشهد برای ساختن خاطره خوب برای زائران دهه آخر صفر

تلاش شهرداری مشهد برای ساختن خاطره خوب برای زائران دهه آخر صفر

تلاش شهرداری مشهد برای ساختن خاطره خوب برای زائران دهه آخر صفر

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: زائران سرمایه‌های شهر مشهد هستند و تلاش مدیریت شهری مشهد در میزبانی در خور شایسته آنان است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احمد نوروزی در اولین قسمت از برنامه «چهل و هشتم» که در روزهای پایانی دهه آخر صفر و به همت مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تهیه و هر شب به صورت زنده از عرصه میدان شهدا از شبکه یک سیما پخش می‌شود، بیان کرد: در روزهای پایانی ماه صفر حدود ۵ میلیون زائر به شهر مشهد می‌آیند که از این میزان ۵۰۰ هزار نفر به صورت پیاده از اقصی نقاط دنیا به این شهر هستند.
وی ادامه داد: شهرداری مشهد در تمام این سال‌ها تلاشش بر این بوده که خدمتگذار خوبی برای شهروندان و زائران باشد، در همین راستا با فرهنگ سازی میان شهروندان مشهدی با شعار مهمان داریم مهربان باشید، سعی بر این داشته که در ایام دهه آخر صفر میزبان خوبی برای زائران باشد و خاطره خوبی از شهر و شهروندان مشهدی به جا بماند.
نوروزی ابراز کرد: زائران سرمایه‌های شهر مشهد هستند چرا که وجود آنان باعث رونق شهر مشهد خواهد بود.
به گفته وی، شهرداری جزو خدمت گذاران اصلی و واقعی امام رضا (ع) است و در این ایام برنامه‌های مختلفی برای زائران و شهروندان با عنوان شهروند مهمان نواز، زائران خدمتگذار و ... نیز تدارک دیده است.
وی ادامه داد: شهرداری همچنین امکان جای پارک برای حدود ۳۰۰۰ خودرو زائران را در سطح شهر تدارک دیده است و خدمات‌رسانی خود را در زمینه سرویس‌های حمل و نقل عمومی توسعه و افزایش داده است.
زهرا غلامی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات