میزبانی شایسته از زائرین رضوی قدردانی از همسایگی امام است

میزبانی شایسته از زائرین رضوی قدردانی از همسایگی امام است

میزبانی شایسته از زائرین رضوی قدردانی از همسایگی امام است

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: میزبانی شایسته از زائرین حضرت رضا(ع) در واقع قدردانی مجاوران از همسایگی با ایشان است.
به گزارش پایگاه ‌اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، شهناز رمارم با اشاره به اینکه حال و هوای شهر مشهد این روزها روحانی شده است، اظهار کرد: وقتی زائری از شهرش رهسپار مشهدالرضا(ع) می‌شود، مهمان آقاست و نهادهای مردمی و سازمان‌های متولی خدمت‌رسانی در جاده‌ها را انجام می‌دهند، اما زمانی که زائر وارد حریم شهر مشهد شد، خدمات رفاهی را شهروندان، شهرداری و سایر متولین برای عاشقان حضرت فراهم می‌کنند.
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای پنجم با اشاره به اینکه جانمایی از موکب‌ها بر عهده شهرداری مشهد می‌باشد، تاکید کرد: ایستگاه‌های صلواتی باید متناسب با نیاز زائرین در مناطق مختلف شهر مشهد ایجاد شود که مکان‌های موکب‌ها باید به زائرین اطلاع‌رسانی شود.
وی اقدامات انجام شده دهه پایانی صفر در شهرداری مشهد را کم نظیر دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه این پویش مردمی به خوبی هدفگذاری شده است و اطلاع‌رسانی خوبی از اقدامات ان صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه مشهدی‌ها همیشه پای کار برنامه‌های حضرت هستند، عنوان کرد: میزبانی از زائرین ثامن الحجج در فرهنگ اصیل مشهدی‌هاست که با اعتقادات مردم این دیار خو گرفته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات