آغاز پنجمین دوره‌های آموزش شهروندی " حرکت "‌ در سطح مساجد و مدارس  ...

آغاز پنجمین دوره‌های آموزش شهروندی " حرکت "‌ در سطح مساجد و مدارس ...

آغاز پنجمین دوره‌های آموزش شهروندی " حرکت "‌ در سطح مساجد و مدارس منطقه ۸ مشهد

شهردار منطقه ۸ مشهد از آغاز پنجمین دوره‌های آموزش شهروندی " حرکت "‌ در سطح مساجد و مدارس و سالن‌های ورزشی سطح این منطقه خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حجت فرقانی با اعلام خبر آغاز پنجمین دوره آموزش شهروندی " حرکت " در این باره گفت: این کلاس‌های آموزشی با هدف ترویج ورزش همگانی، ارتقاء سطح سلامت و دانش علمی و عملی شهروندان در خصوص ورزش همگانی و آشنایی آنان با رویه‌های اجرایی، آموزشی و تئوری برگزار گردیده است .
شهردار منطقه هشت در ادامه افزود: شهروندان آگاه به عنوان عناصر تشکیل دهنده جامعه شهری همیاران سازمان‌های مردم نهادی همچون شهرداری می‌باشند و این امر محقق نمی‌شود جز با فراهم نمودن زمینه‌های ارتقای سطح مهارت‌های شهروندی؛ در این راستا و با هدف آگاهی‌سازی و ایجاد تسهیل در شرایط آموزش مهارت‌های ضروری زندگی؛ شهرداری منطقه هشت با برگزاری دوره آموزش شهروندی سعی در عملی نمودن هدف والای آموزشی خویش و جلب مشارکت شهروندان را در این زمینه دارد.
شهردار منطقه ۸ مشهد ضمن تاکید برلزوم ترویج فرهنگ شهروندی و بهبود سبک زندگی شهری افزود: این دوره‌ها طبق فرمایش مقام معظم رهبری با هدف فرهنگ‌سازی تدریجی در زمینه اصلاح سبک زندگی و ایجاد تسهیل در شرایط آموزش مهارت‌های ضروری زندگی بیش از ۳۵۰۰ نفر از شهروندان در ۷۰ شیفت آموزشی و در۴۰ مکان مختلف در منطقه برگزار شده است.
شایان ذکر است پنجمین دوره آموزشی شهروندی در سطح مساجد، مدارس، بوستان و سالن‌های ورزشی مناطق شامل ۹ دوره با عناوین آموزشی ۱- الفبای ورزش ۲- بهداشت حرکتی؛ ناهنجاریهای قامتی ، حرکات اصلاحی ۳- تغذیه دو دوره های مختلف زندگی ۴- فواید ورزش منظم و ورزش در آپارتمان ۵- ورزش آرتروز ۶- ورزش تغذیه ؛پیشگیری و کنترل دیابت ۷- ورزش تغذیه ؛ کاهش و افزایش وزن ۸- ورزش در دوره های مختلف ۹- ورزش و بیماری‌ها می‌باشد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات