برنامه های متنوع آموزشی طی هفته پدافند غیر عامل در شهر جدید ب ...

برنامه های متنوع آموزشی طی هفته پدافند غیر عامل در شهر جدید ب ...

در هفته پدافند غیر عامل با هدف آشنایی هر چه بیشتر شهروندان شهر جدید بینالود با این مقوله ، برنامه های متنوع آموزشی در سطح شهر برگزار شد.
مسوول پدافند غیر عامل شرکت عمران شهر جدید بینالود در این باره گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که حداقل در هفته پدافند غیرعامل نسبت به اطلاع رسانی، آموزش و آگاه کردن جامعه با مسائل پدافند غیر عامل  تلاش جدی صورت گیرد و افراد با تعاریف و مصادیق این موضوع آشنا شوند.
اسماعیل توانا با بیان اینکه فرهنگ‌سازی و آموزش دو رکن مقابله با تهدیدات دشمنان هستند بیان کرد: برای اشاعه فرهنگ خود مراقبتی و همچنین آموزش آن در جامعه نیازمند عزم جدی هستیم تا بتوانیم در برابر تهدیدات دشمنان بایستیم.
وی در ادامه ضمن تشریح برنا مه های هفته پدافند غیرعامل درشهر جدید بینالود ؛ برهمکاری وجدیت همه جانبه دستگاه های  بخش احمد آباد  در اجرایی نمودن برنامه های مورد نیازآموزشی با هدف فرهنگ سازی و نهادینه سازی پدافندغیرعامل در این بخش تاکید کرد و گفت: در پدافند غیرعامل تمام نهادها، نیروها، سازمان‌ها و حتی مردم عادی می‌توانند نقش موثری ایفا کنند، که این مهم با ارائه آموزش های مورد نیاز محقق می شود.
ایشان افزود: با اجرای الزامات پدافند غیر عامل در هنگام حملات و تهدیدات نظامی و غیر نظامی می‌توان از وارد شدن خسارات مالی به تجهیزات و تاسیسات حیاتی و حساس نظامی و غیرنظامی و تلفات انسانی جلوگیری کرده و یا میزان این خسارات و تلفات را به حداقل ممکن کاهش داد .
این مقام مسئول تصریح کرد: بمنظور برگزاری با شکوه هفته پدافند غیر عامل در شهر جدید بینالود برنامه های مختلفی توسط شرکت عمران بینالود با همکاری پدافند غیر عامل استان ، اورژانس و آتش نشانی شهر اجراشد .
اسماعیل توانا ادامه داد : نصب بنرهای آموزشی در سطح شهر ، برگزاری کلاس های امداد و نجات در مساجد شهر ، برگزاری مانورهای مختلف در مدارس و برگزاری کلاس های تئوری پدافند غیر عامل از برنامه های آموزشی اجرا شده در هفته پدافند غیر عامل در شهر جدید بینالود بود.
مسوول پدافند غیر عامل شرکت عمران شهر جدید بینالود افزود : به منظور هم افزایی دستگاه های اجرایی بخش احمد آباد جلسه ای نیز با روسای دستگاه ها در شهر جدید بینالود به منظور بررسی امکانات و شناسایی نقاط ضعف و آسیب پذیر شهر در جهت رفع این مشکلات برگزار شد و مقرر گردید کارگروه پدافند غیر عامل شهر جدید بینالود ا حضور نمایندگان ادارات با هدف برنامه ریزی دقیق در این حوزه تشکیل گردد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بینالود

    منبع خبر

    شهرداری بینالود

    شهرداری بینالود

    شهرداری بینالود یک شهرداری در شهر بینالود می باشد

      نظرات