دیدار سرپرست شهرداری واعضای شورای اسلامی با فرماندارجدید

دیدار سرپرست شهرداری واعضای شورای اسلامی با فرماندارجدید

سرپرست شهرداری ، معاونین ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اسفراین با آقای طاهررستمی فرماندار شهرستان اسفراین دیدار کردند.

در این دیدار فرماندار شهرستان اسفراین گفت: شوراها بعنوان نمایندگان مردم با هدف پیشبرد سریع امور با مشارکت مردم و با رعایت مصالح عمومی تشکیل شده اند .
طاهر رستمی ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی؛ با تاکید بر جایگاه بسیار مهم و تاثیرگذار شورای اسلامی شهر و شهرداری در خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: تعامل، همکاری، توجه به قانون و برنامه ریزی صحیح در مجموعه مدیریت شهری از مهمترین عوامل دستیابی در جهت کسب رضایت مردم درخدمت رسانی و رسیدگی به مسایل و مشکلات شهروندان است. نظام جمهوری اسلامی ایران طبق اصل ششم قانون اساسی متکی بر رای مردم است.
رستمی با اشاره به جایگاه شوراها در قانون اساسی به اصل یکصدم قانون اساسی اشاره نمودند وگفتند سه نکته اساسی در آن لحاظ شده است که شوراهابرای پیشبرد سریع امور عمرانی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی و... با مشارکت مردم و با رعایت مصالح عمومی تشکیل شده اند . هرجا شورا و شهرداری بدون مشارکت مردم حرکت کرد موفق نبود .
فرماندار اسفراین در ادامه ضمن توجه و تاکید بر رعایت حقوق کرامت انسانی در همه امور خاطرنشان کرد: شورای شهر هر کجا که لازم دانست ایشان حضور پیدا خواهند کرد ولازم است برای ایجاد پویایی و تحرک اجتماعی در بین مردم شورای شهر باید اهتمام داشته باشدو فرمانداری نیز حمایت های لازم را در این زمینه خواهد داشت . نماینده عالی دولت ادامه داد : شهرداری خدمات و وظایف زیادی را در سطح شهر ، من جمله زیباسازی مبلمان شهری، بهسازی معابر, فضای سبز و...دارد. لکن نگاه مدیریت شهری شهروند مداری باید باشد.
فرماندار شهرستان گفت : اسفراین شهر مشاهیر و مفاخر است واماکن تاریخی و پتانسیل های بالایی در حوزه گردشگری و صنعت توریست دارد که بایددر جهت شناساندن شهرستان اسفراین از ظرفیت وپتانسیل های لازم با همت نخبگان و مردم استفاده کرد.
فرماندار اسفراین توجه با جذب گردشگرو نظارت جدی بر ساخت و سازها در محدوده و حریم شهر ، تعیین وتکلیف شهرداررا در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر موردتاکید قرار داد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اسفراین

    منبع خبر

    شهرداری اسفراین

    شهرداری اسفراین

    شهرداری اسفراین یک شهرداری در شهر اسفراین می باشد

      نظرات