پایان عملیات لوله گذاری شبکه فاضلاب در شهرک اندیشه توسط منطقه سه

پایان عملیات لوله گذاری شبکه فاضلاب در شهرک اندیشه توسط منطقه سه

مدیر منطقه سه شهرداری اهواز از پایان عملیات لوله گذاری شبکه فاضلاب در معابر شهرک اندیشه خبرداد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه سه، مجتبی یوسفی مدیر منطقه با اعلام این خبرگفت: عملیات گسترده احداث شبکه فاضلاب و ارتقاء سطح سلامت و کیفیت زندگی ساکنین شهرک اندیشه با تلاش گسترده حوزه فنی و عمرانی این منطقه از شهرداری با نصب درب منهول های حوضچه های فاضلاب احداث شده به پایان رسید.

وی ادامه داد: این حجم از عملیات طی دوفاز عملیات لوله گذاری صورت گرفت که در مرحله اول ۱۴۵۰ متر و در فاز بعدی ۱۳۵۰ متر و در مجموع بالغ بر ۲هزار و ۸۰۰متر طول       لوله گذاری و احداث حوضچه های فاضلاب توسط این شهرداری در شهرک اندیشه اجرائی شد.

وی با اشاره به این مطلب که مناطق کمتر برخوردار سطح این منطقه از شهرداری نسبت به سایر نقاط شهری وسعت بیشتری دارد گفت: رسیدگی به این مهم از سال گذشته و با مدیریت جهادی شهردار اهواز و حمایت های اعضای شورای پنجم یکی از بزرگترین دغدغه های خدمت رسانی ماست و علی رغم اینکه شهرداری در بحث احداث شبکه فاضلاب شهری تعهدی ندارد و این قبیل پروژه ها بر عهده سایر ارگان های خدمت رسان است و لیکن به منظور رفع مشکل عدیده شهروندان این محله راسا این اقدام را به انجام رسانده است.

گفتنی است این منطقه از شهرداری علاوه بر اجرای عملیات لوله گذاری فاضلاب تاکنون ۱۵هزار و ۴۰۰ مترمربع زیرسازی تا حد لایه اساس و ۱۲ هزار و صد مترمربع زیرسازی تا حد لایه خاکریزی در معابر این شهرک انجام داده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات