موافقت شورای شهر شیراز با فوریت لایحه حمایت از تیم‌ فوتسال بانوان

موافقت شورای شهر شیراز با فوریت لایحه حمایت از تیم‌ فوتسال بانوان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، در شصتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیرازطرح دو فوریتی جمعی از اعضای شورا مبنی بر تسریع و نظارت بر مصوبات شورا با اکثریت ارا تصویب شد .

این طرح دوفوریتی در راستای تسریع در اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر شیراز و نظارت بهینه و عملی‌تر شورای اسلامی شهر بر عملکرد شهرداری، در صحن شورا ارائه شد .

با تصویب این طرح شهرداری شیراز مکلف شد، حداکثر در مدت یک هفته پس از ابلاغ مصوبه شورا توسط رییس شورا به شهرداری، نسبت به ابلاغ مصوبه به زیرمجموعه های تحت نظر خود اقدام و به شورا اعلام کند و گزارش کتبی روند اجرا و پیشرفت مصوبه را در فواصل حداکثر یک ماهه به شورا ارائه دهد .

اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با طرح یک فوریتی جمعی از اعضای شورا مبنی بر مساعدت به تیم های فوتسال بانوان شیراز حاضر در لیگ برتر کشوری موافقت کردند .

شورای اسلامی شهر شیراز همچنین، با طرح یک فوریتی اعضای شورای اسلامی شهر شیراز مبنی بر راه اندازی سامانه شفافیت شهرداری شیراز موافقت کردند .

اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با طرح یک فوریتی ارائه خدمات رایگان اتوبوس به محل برگزاری بازی تیم های فوتبال فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز نیز موافقت کردند .

در شصتمین جلسه علنی شورا لایحه شهرداری شیراز مبنی بر ادامه بررسی طرح حریم سبز پروژه کوهسار مهدی و تعیین تکلیف حقوق غارسین و مالکین تصویب شد .

شورای اسلامی شهر شیراز با دوفوریت لایحه‌ی اصلاح بند ۵۰تکالیف بودجه سال۹۷موافقت کرد که بر مبنای ان شهرداری موظف شد لایحه‌ی اعمال سیاستهای تشویقی وترغیبی جهت بهینه سازی منابع انسانی را در راستای کاهش بخشی از هزینه های موجود ظرف مدت ۳ماه تهیه و به شورا ارائه کند .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات