موسوی خبر داد: حذف عوارض بهره برداری موقت آموزشگاههای هنری و مهدکودک و مدارس غیرانتفاعی

موسوی خبر داد: حذف عوارض بهره برداری موقت آموزشگاههای هنری و مهدکودک و مدارس غیرانتفاعی

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شورای اسلامی شهر شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی» در حاشیه شصتمین جلسه علنی این شورا گفت: هزینه‌های خدمات صدور مجوز بهره برداری سالانه از ساختمان ها و واحدهای قابل بهره برداری با طرح تفصیلی نیز در این کمیسیون بررسی و تصویب شد .

وی خاطر نشان کرد: با تصویب کمیسیون عوارض بهره برداری موقت آموزشگاههای هنری و مهدکودک و مدارس غیرانتفاعی حذف شد .

وی افزود: این مصوبه باید در صحن علنی شورای شهر هم به تصویب برسد .

موسوی افزود: امتیازات تشویقی نوسازی بافت‌های فرسوده، حق الزحمه و نحوه نظارت بر دفاتر تسهیلگری و خدمات نوسازی بافت‌های فرسوده در کمیسیون بررسی و به تصویب رسید .

وی افزود: بررسی مساعدت به انجمن اولیا و مربیان اداره اموزش و پرورش به منظور کمک به دانش اموزان بی بضاعت نیز در دستور کار قرار گرفت .

موسوی گفت: با توجه به اینکه انجمن اولیا و مربیان به عنوان بخشی از سازمان اموزش وپرورش قلمداد می‌شود، نمی‌توانیم از محل ماده۱۶به انجمن کمک کنیم .

وی افزود: مقرر شد سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری به عنوان متولی با همکاری انجمن اولیا و مربیان و کمیته امداد امام خمینی(ره) به شناسایی دانش اموزان بی بضاعت و کمک به انها اقدام کنند .

موسوی از افزایش مبلغ مساعده به دانش اموزان بی بضاعت از ۲۵۰میلیون به ۵۰۰ میلیون ریال خبرداد .

رییس کمیسیون برنامه، بودجه، امورحقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز گفت: تامین قیر و اهن الات مورد نیاز پروژه‌های عمرانی شهرداری شیراز از طریق تهاتر یا واگذاری املاک شهرداری نیز در کمیسیون بررسی شد .

وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور مقررشد به منظور تامین قیر و اهن الات به نرخ بورس کالا ، بنابر صرفه و صلاح و رعایت قوانین و مقررات ایین نامه معاملاتی از طریق تهاتر و یا واگذاری املاک شهر‌داری اقدام شود .

عضو شورای اسلامی شهر شیراز از بررسی الحاق تبصره ای به مصوبه عوارض شغلی خبر داد و گفت: مقرر شد با حضور کارشناس حقوقی و اعضای کمیسیون، مستندات مربوطه ارائه شود تا بررسی کارشناسی صورت گیرد .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات