تصویر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص قطع درختان آبیدر مربوط به هرس درختان بوده است / درختی در مسیر اجرای پروژه عمرانی فاز ۳ بلوار ۲۴ متری آبیدر قطع نشده است

تصویر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص قطع درختان آبیدر مربوط به هرس درختان بوده است / درختی در مسیر اجرای پروژه عمرانی فاز ۳ بلوار ۲۴ متری آبیدر قطع نشده است

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج با بیان اینکه تصویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر قطع درختان کمربندی آبیدر مربوط به هرس درختان است؛ گفت: هیچ درختی در مسیر اجرای پروژه عمرانی فاز ۳ بلوار ۲۴ متری کمربندی آبیدر قطع نشده است.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: در پی انتشار تصویری در فضای مجازی مبنی بر قطع درختان مسیر اجرای پروژه ۲۴ متری آبیدر معاون فنی و امور زیر بنایی توضیحاتی در این خصوص ارائه نمود.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج اظهار داشت: در راستای کاهش و روانسازی ترافیک این شهرداری اردیبهشت امسال عملیات احداث فاز ۲ بلوار ۲۴ متری کمربندی آبیدر را آغاز نمود.

مهندس بهزاد ریحانی فرد بیان کرد: در راستای اجرای این پروژه عمرانی ۶۰ اصله درخت در مسیر اجرای طرح بودند که برنامه ریزی لازم مبنی بر جابجایی آن صورت گرفته است.

وی گفت: با توجه به اینکه شاخ و برگ درختان در مسیر اجرای طرح بسیار حجیم بودند انتقال آن به مسیر دیگر بسیار مشکل بود.

مهندس ریحانی فرد عنوان کرد: تصمیم بر آن گرفته شده که ابتدا عملیات هرس این درختان انجام شود سپس نسبت به جابجایی آن اقدام شود.

وی افزود: روز گذشته تصویری در فضای مجای منتشر شده که درختان مسیر اجرای این طرح قطع شده که این تصویرمربوط به حمل شاخ و برگ در ختان هرس شده بوده است.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج با بیان اینکه هیچ درختی در مسیر اجرای این طرح قطع نشده است، اعلام کرد: در مرحله نخست تعدادی از درختان  که در مسیر اجرای این طرح جابجا شدند.

مهندس ریحانی فرد تاکید کرد: با توجه به اینکه عملیات هرس درختان در مسیر اجرای طرح اتمام یافته بزودی بصورت اصولی و فنی نسبت به جابجایی این درختان هم اقدام خواهد شد.



لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات