احمد قائم پناه در نشست با مدیران آژانسهای درون شهری :فعالیت رانندگان آژانس بدون دفترچه ممنوع است .

احمد قائم پناه در نشست با مدیران آژانسهای درون شهری :فعالیت رانندگان آژانس بدون دفترچه ممنوع است .

نشست هم اندیشی رئیس سازمان حمل و نقل همگانی با مدیران آژانسهای درون شهری برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند در این مراسم که در محل پلاتوی شهر برگزار شد احمد قائم پناه با بیان اهمیت مقوله حمل و نقل در توسعه شهری زرند اشاره و گفت:امیدواریم ماحصل این نشستها رفع مشکلات و نابسامانی های سیستم حمل و نقل همگانی باشد .

احمد قائم پناه در ادامه خواستار اجرای نرخ نامه های مصوب توسط رانندگان و نصب برچسب شناسائی بر روی خودروهای مسافربری شد و تصریح کرد: ارائه خدمات از سویخودروهای شخصی بدون داشتن دفترچه تاکسیرانی ممنوع بوده و با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد .

رئیس سازمان حمل و نقل همگانی رعایت توقف در ایستگاه ،رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی ،رعایت شئونات اسلامی توسط رانندگان زن شد و اظهار داشت:سعی داریم با همکاری و همراهی همه مدیران مشکلات آژانسهای درون شهری را بررسی و حل و فصل نمائیم.

سروان امیری نماینده پلیس راهور نیز اخذ گواهینامه پایه ۲،اخذ مجوز برای انجام سرویس های رایگان و اجرای دقیق قوانین و مقررات از سوی رانندگان شد .

شایان ذکر است مدیران آژانسهای درون شهری نیز در این نشست خواهان تشکیل این جلسات به صورت ماهیانه،مشخص نمودن سرویسهای مدارس ،پیگیری تهیه لاستیک برای آژانسها و حق بیمه این رانندگان شدند .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات