مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه و حومه خبرداد:انجام یک میلیون سفر زائران اربعین توسط اتوبوسرانی کرمانشاه

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه و حومه خبرداد:انجام یک میلیون سفر زائران اربعین توسط اتوبوسرانی کرمانشاه


مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه و حومه گفت: ۱۱۰ دستگاه اتوبوس این سازمان تا روز اربعین یک میلیون سفر زائران امام حسین(ع) را انجام دادند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه، افشین لرزنگنه افزود: بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده این اتوبوس ها با راننده و نیروی خدمات، گروه فنی به همراه اتوبوس امداد سیار با تمامی امکانات در قالب ستاد اربعین حسینی برای جابجایی زائران سالار شهیدان(ع) از نقطه صفری مرزی تا ترمینال برکت مرز مهران  از ۲۷ مهرماه در حالت آماده باش کامل بوده و سرویس دهی و انتقال و جابه جایی زائران را آغاز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت روزانه بین ۷۰ تا ۱۰۰ هزار نفر به وسیله اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه شده اند، گفت: این اتوبوس ها از ۲۷ مهر تا روز اربعین بیش از یک میلیون سفر-زائر را پوشش داده اند.

مهندس لرزنگنه با بیان اینکه، امسال تمام تلاش مجموعه مدیریت و پرسنل سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه این بوده است که سرویس‌ دهی مطلوب و مناسبی به زائران امام حسین(ع) ارایه شود، اظهار داشت: در این راستا امسال کاروان اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی شهرداری برای رفاه و تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی با برنامه ریزی منجسم تر و کنترل و نظارت بیشتر سازماندهی شدند و خوشبختانه تاکنون خدمات رضایت بخشی ارائه داده اند که از سوی هیئت مدیره و مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی کشور و مدیر محور.... مورد تقدیر قرار گرفتند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه و حومه با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به زائران حسینی اقدامی ارزشمند و شایسته قدردانی بوده و خدمت‌ رسانی به زائران پیاده امام حسین(ع) کمتر از زیارت نیست، ادامه داد: مانند سال های گذشته خدمات ناوگان اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه با شروع پیاده روی اربعین حسینی و تا بازگشت آخرین زوار ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: علاوه بر اتوبوسرانان کلیه نیروهای نظارتی، امدادی و فنی اتوبوسرانی نیز در این روز آماده‌باش هستند، همچنین برنامه ریزی خطوط اتوبوسرانی به گونه ای صورت گرفته است که فشاری به خطوط شهر وارد نشود. لرزنگنه عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا بازگشت آخرین کاروان زائران در حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر-سفر سهم خدمات اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی‌ کرمانشاه در انتقال و جابجایی زائران باشد.

گفتنی است به منظور ارائه خدمات مناسب و شایسته به زائران اربعین حسینی گشت های مستمری توسط اکیپ های گشت سازمان اتوبوسرانی و با بازدیدها و نظارت و کنترل مستقیم مدیرعامل این سازمان درطول مدت سرویس دهی اتوبوسها صورت گرفت که نتیجه آن رضایت عمومی زائران اباعبدالله(ع) بوده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمانشاه

    منبع خبر

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه یک شهرداری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات