اجرای طرح مناسب‌سازی معابر برای بهبود عبور و مرور جانبازان و معلولان

اجرای طرح مناسب‌سازی معابر برای بهبود عبور و مرور جانبازان و معلولان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، موسی‌الرضا صفری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون با تشکیل کارگروه مناسب‌سازی و بهسازی محیط شهری، طرح مناسب‌سازی معابر، پارک‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس برای تسهیل در عبور و مرور جانبازان و معلولان در گرگان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در همین راستا بازدیدهای هفتگی با حضور کارشناسان دفتر فنی استانداری، کارشناسان عمران و خدمات شهری از خیابان‌ها و معابر، پارک‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس انجام می‌شود تا در صورت وجود موانع و اشکالات، موضوعات رفع و مناسب‌سازی لازم انجام شود.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: بازدید از ساختمان‌ها عمومی و تجاری نیز در دستور کار قرار دارد که امیدوارم در راستای مناسب‌سازی هرچه بهتر محیط شهر برای عبور و مرور جانبازان و معلولان عزیز، همکاری لازم از سوی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و خصوص انجام شود.

صفری بیان کرد: همه ما در قبال همدیگر دارای یک حق شهروندی و وظیفه شهروندی هستیم و به طور قطع اگر مشارکت و همراهی مردمی را در راستای بهبود وضعیت شهر نداشته باشیم، شهرداری گرگان و سایر نهادهای همسو در راستای توسعه شهر موفق نخواهیم شد.

وی گفت: شهرداری گرگان در تلاش است تا با مشارکت و همراهی مردم اتفاقات خوبی را در شهر رقم بزند که موضوع مناسب‌سازی محیط برای بهبود عبور و مرور جانبازان و معلولان به عنوان یکی از دغدغه‌های شهرداری گرگان در دستور کار قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات