تنظیم شیوه‌نامه مشارکت خیران در موضوعات شهری گرگان

تنظیم شیوه‌نامه مشارکت خیران در موضوعات شهری گرگان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود اظهار کرد: یکی از اتفاقات بسیار خوبی که در این دوره در شهرداری گرگان آن را پیگیری کرده و به نتایج خوبی رسیدیم، موضوع جلب مشارکت‌های مردمی و استفاده از ظرفیت خیران در موضوعات توسعه شهری است.

وی ادامه داد: خوشبختانه نگاه خیرخواهانه مردم در موضوعات مختلف قابل تحسین است و با اقدامات انجام شده و آمادگی که در شهرداری گرگان برای جلب مشارکت‌های مردمی و استفاده زا ظرفیت خیران وجود دارد توانستیم آمادگی اقدام خیرخواهانه خیران گرگانی در موضوعاتی همانند ساخت نیمکت، ساخت المان شهری، ساخت سرویس بهداشتی و موضوعات مشابه را جلب کنیم.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: شهرداری گرگان آمادگی کامل دارد تا در راستای توسعه موضعات مختلف در شهر از هر مشارکت و اقدام خیرخواهانه کوچک یا بزرگ حمایت کرده و از این ظرفیت خیران استفاده کند.

دادبود بیان کرد: این آمادگی وجود دارد تا عزیز خیری که قصد اقدام خیرخواهانه دارد، برای یادبود و قدردانی از اقدام خیرخواهانه آن فرد، نام فرد خیر یا هر فرد دیگری که مد نظر خیر است را در مکان مناسب همان نقطه نصب کند.

وی اضافه کرد: برای مثال خانواده شهیدی برای ساخت المان در سطح شهر گرگان اعلام آمادگی کردند که شهرداری گرگان این آمادگی را دارد برای قدردانی از این اقدام خیرخواهانه خانواده شهید، در صورت صلاحدید خانواده، نام شهید و یا هر فرد دیگر مد نظر آنها را روی المان نصب کند و این موضوع در دیگر موارد نیز قابل اجرا است.

شهردار گرگان گفت: در همین راستا شیوه‌نامه جلب مشارکت‌های مردمی و خیران در شهرداری گرگان تدوین شده و موضوعات جزئی آن در خصوص چگونگی نحوه اجرا و مشخص کردن واحد مسوول در حال بررسی است.

دادبود تاکید کرد: در حال حاضر اگر خیر عزیزی قصد دارد در راستای توسعه موضوعات شهری به شهرداری کمک کند و اقدام خیر و مشارکتی را اجرا کند می‌تواند به روابط عمومی شهرداری مرکز مراجعه کرده و مذاکرات ابتدایی را انجام و راهنمایی‌های مورد نظر را دریافت کند.

وی در پایان گفت: همه با هم در کنار هم می‌توانیم شهر گرگان را به جایگاه اصلی توسعه‌یافتگی برسانیم و مشارکت مردمی می‌تواند حرکت به سمت توسعه را تسریع کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات