زندگی پیاده در شهر با...

زندگی پیاده در شهر با...

پیاده و پیاده روها به عنوان دو عنصر پویایی و پایایی در فضای شهر، جزء لاینفک زندگی شهری به شمار می آیند و به عنوان یک فعالیت مفرح ولذت بخش، سهم قالب توجهی از اوقات شهروندان را در بر می گیرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ ، امید دهقانی زاده رئیس واحد فنی عمرانی منطقه با بیان این خبر افزود: از آنجا که پیاده روهای شهر می تواند نقشی اساسی در ارتقای سلامت و تسهیل عبور و مرور شهروندان ایفا نماید شهرداری منطقه ۲ تاکید فراوانی بر افزایش سطح نوسازی معابر عمومی شهر دارد .

وی از اهتمام ویژه شهرداری منطقه ۲ نسبت به اجرای عملیات گسترده کف سازی و پیاده رو سازی در خیابان های فاقد پیاده راه مناسب یا دارای فرش فرسوده خبر داد و افزود: طرح های کف سازی و پیاده روسازی خیابان کاشانی به اتمام رسیده است .

سید ابوالفضل کشفی مدیر منطقه ۲ در بازدیدی که به همین منظور انجام گرفت تصریح کرد: معابر مشمول این طرح شامل خیابان های سلمان جنوبی و خیابان امام حدفاصل خیابان شهیدان ادهمی تا میدان امام رضا می باشد که مسیر خیابان امام به زودی آغاز می شود و همچنین پیاده روسازی سلمان جنوبی در دست اقدام و در آینده ای نزدیک به اتمام خواهد رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات