برگزاری دوره آموزشی اصول و مبانی پدافند غیر عامل در اداره کل راه و شهر...

برگزاری دوره آموزشی اصول و مبانی پدافند غیر عامل در اداره کل راه و شهر...

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر

خانم مهتاب محمدی باغملایی با اشاره به اهمیت برگزاری کلاسها و دوره های آموزشی درافزایش آگاهی مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی،یکی از گامهای مهم زیربنایی در نیل به اهداف راهبردی دفاع غیر عامل جهت تقویت توان دفاعی،ارتقای آستانه مقاومت ملی در برابر تهدیدات دشمن وحفاظت از سرمایه های کلان ملی کشور را آموزش مستمردانست و افزود: لازم و ضروریست پدافند غیر عامل در اجرای پروژه های عمرانی در دست اجرا به طور ویژه دیده شود.

محمدی باغملایی با اشاره به زیر ساخت های استان بوشهر با رویکرد پدافند غیر عامل بیان کرد مقام معظم رهبری بر موضوع پدافند غیر عامل تاکید دارند و انتظار میرود این مهم به جددر دستور کارمدیران و دستگاههای اجرایی و متولیان قرار گیرد.

وی ضمن تاکید براینکه مسئولان و متولیان امر در هر نهاد و یا دستگاه اجرایی باید به فکر پدافند غیر عامل باشند وبرای نهادینه شدن این مهم در جامعه برنامه ریزی کرده و طرحهای لازم را ارائه دهند.

مسئول آموزش اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این دوره انتقال مفاهیم و اصول پدافند غیر عامل وهمچنین بیان مباحث تخصصی و بالا بردن سطح علمی کارکنان و مدیران دستگاههای اجرائی است.

گفتنی است مدرس دوره مذکور مهندس کاظم مرادی  بود و در یک دوره یک روزه  که با همکاری مدیریت پدافند غیر عامل اداره کل راه و شهرسازی برگزار گردید.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر

    اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات