برنامه های هفته پدافند غیر عامل در اداره کل راه و شهرسازی بوشهر تشریح ...

برنامه های هفته پدافند غیر عامل در اداره کل راه و شهرسازی بوشهر تشریح ...

به گزارش  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی بوشهر

مهندس قاسم مسعودی ضمن تشریح برنا مه های هفته پدافند غیرعامل این اداره کل؛ برهمکاری و جدیت همه جانبه دستگاه های استان در اجرایی نمودن برنامه های مورد نظر و فرهنگ سازی و نهادینه سازی پدافندغیرعامل در استان تاکید نمودند .

وی افزود : هفته سراسری پدافند غیر عامل سال ۹۷ با شعار پدافند غیر عامل ،افزایش  بازدارندگی در سایه حماسه حسینی نام گذاری شده است و منظور از این پدافند، هر اقدام غیر مسلحانه‌ای است که موجب کاهش آسیب‌پذیری نیروی‌انسانی، ساختمان‌‌ها، تاسیسات، تجهیزات، اسناد و شریان‌های کشور در مقابل عملیات خصمانه و مخرب دشمن بشود.

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد : پدافند غیر عامل متعلق به زمان خاصی نیست بلکه از باستان تاکنون به روشهای مختلفی مورد استفاده بشر بوده است.حفظ سرمایه انسانی ،سرمایه زیر ساختی و فیزیکی و سرمایه سایبری اهداف کلی پدافند غیر عامل است .

مسعودی گفت: چاپ بروشورآموزشی با عنوان پدافند غیر عامل ،افزایش  بازدارندگی در سایه حماسه حسینی ، طراحی و چاپ پوستر با هدف اطلاع رسانی و آموزش شهروندی و چاپ و نصب بنر عناوین روزهای هفته درب ورودی ساختمان۱و۲،درج شعارهای هفته پدافند غیر عامل در سربرگ مکاتبات اداری در طول هفته را بخشی ازاقدامات این اداره کل در این هفته عنوان کرد.

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر در ادامه گفت : یک دوره آموزشی ۱۶ ساعته نیز با عنوان دوره پدافند غیر عامل ومدیریت بحران درجهت ارتقاء دانش اعضاء کارگروههای تخصصی برگزار می گردد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر

    اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات