هم اکنون: برگزاری دوره آموزشی ضابطین دادگستری محیط زیست استان کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه،  این دوره بازآموزی و آموزشی در سالن اجتماعات این اداره کل تشکیل شد.

دوره بازآموزی و آموزشی ضابطین دادگستری محیط زیست استان با هدف ارتقاء دانش حقوقی، کسب مهارت های لازم و توانمندسازی پرسنل یگان حفاظت و کارشناسان این اداره کل به منظور حفظ و حراست هر چه بهتر و بیشتر از مناطق تحت مدیریت و انجام وظیفه در چهار چوب قوانین و مقررات حفاظت محیط زیست کشور، برگزار شد.

این دوره بازآموزی و آموزشی با هماهنگی و همکاری دادگستری استان کرمانشاه و با شرکت بیش از ۱۰۰ نفر از کارشناسان و محیط بانان در اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.


دکتر برهان خاطری از دادگسنری به عنوان مدرس در این دوره حضور داشت و  بر توانمند سازی کارکنان محیط زیست استان در همه زمینه ها تاکید کرد و این امر مهم را از اولویت های کاری این اداره کل خواند.

وی از محیط بانان و کارشناسان به عنوان ضابطین خاص دادگستری یاد کرد و اظهار داشت: بازآموزی و آموزش قوانین و مقررات زیست محیطی برای پرسنل این اداره کل، امری لازم و ضروری است.

خاطری در پایان این دوره  افزود: ضابطین دادگستری در واقع مامورانی هستند که تحت نظارت و تعلیم مقامات قضایی در کشف جرم و حفظ آثار جرم، جلوگیری از فرار و پنهان شدن متهمان و همچنین اجرای تصمیمات قضائی بر حسب قانون اقدام می کنند.


لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات