دستگیری شکارچیان ۲ کل وحشی در ثلاث باباجانی

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست کرمانشاه، جهانگیر امیری سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ثلاث باباجانی با اعلام این خبر گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در طی گزارشات مردمی و گشت و کنترل و پایش در مناطق حوزه استحفاظی، با ۲ نفر شکارچی متخلف زیست محیطی مواجه شدند. وی افزود: پس از توقیف شکارچیان و در بازرسی های بعمل آمده موفق به کشف و ضبط لاشه ۲ راس کل وحشی، ۲ قبضه اسلحه گلوله زنی و ساچمه زنی و تعداد ۵ فشنگ از آنان شدند.

امیری افزود: پس از دستگیری و تشکیل پرونده تخلف برای متخلفین و واریز مبلغ جریمه زیست محیطی جهت سیر سایر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی در پایان گفت: تمامی عرصه های طبیعی شهرستان ثلاث به صورت شبانه روزی به وسیله محیطبانان پایش و مورد گشت و کنترل قرار می گیرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی مطابق با ضوابط و مقررات با متخلفین برخورد قاطعی خواهد شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست ثلاث باباجانی در پایان ضمن قدردانی از مردم طبیعت دوست این شهرستان، از عموم مردم و دوستداران طبیعت تقاضا کرد برای حمایت و حفاظت از گونه های جانوری به محض مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را سریعاً از طریق شماره تماس ۰۸۳۴۶۷۲۹۲۵۵ به این اداره گزارش نمایند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات