کارگاه آموزشی جذب سرمایه گذاری در شهرداری ها در شبستر برگزار شد

کارگاه آموزشی جذب سرمایه گذاری در شهرداری ها در شبستر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شبستر کارگاه اقتصاد شهری و سرمایه گذاری ، روز دو شنبه مورخ  پانزدهم آبان ماه  ۱۳۹۷ ، با عنوان ”  انواع روشهای تامین مالی و سرمایه گذاری مشارکتی در حوزه مدیریت شهری ” با حضور اعضای شوراهای اسلامی شهر ، شهرداران ، مدیران و کارشناسان شهرداری های شهرستان شبستر برگزار شد. این کارگاه با همکاری معاونت آموزشی استانداری ، فرمانداری و نیز شهرداری شبستر در محل فرمانداری برگزار گردید.

این کارگاه  با تدریس دکترستاری از اساتید کشوری متخصص در سرمایه گذاری در شهرداری ها  برگزار شد و آخرین یافته های جهانی سرمایه گذاری و مشارکت در شهرها، با زیر بخشهای انواع روشهای تامین مالی و سرمایه گذاری و مشارکت و فرمولاسیون هریک از آنها و مباحث مربوطه ارائه گردید.

در این کارگاه انواع روش های تامین مالی مبتنی بر بدهی و سرمایه تشریح شد و توضیحات تکمیلی در خصوص فرمولاسیون روش های مذکور ارائه گردید.

شایان ذکر می باشد اکثر شهرهای منطقه با توجه به نبود درآمدهای پایدار و مشکلات اقتصادی ، حرکت های بنیادی را در راستای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی انجام داده اند که در همین راستا، برگزاری دوره های آموزشی سرمایه گذاری شهری ویژه اعضای شوراهای اسلامی،  شهرداران و کارشناسان ، از مهم ترین برنامه های توسعه ای شهرداری های شهرستان شبستر می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شبستر

    منبع خبر

    شهرداری شبستر

    شهرداری شبستر

    شهرداری شبستر یک شهرداری در شهر شبستر می باشد

      نظرات