سرپرست پایگاه امام سجاد(ع) شهرداری منطقه۴ تبریز منصوب شد

سرپرست پایگاه امام سجاد(ع) شهرداری منطقه۴ تبریز منصوب شد

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه چهار کلانشهر تبریز، مراسم تکریم و معارفه سرپرست پایگاه امام سجاد(ع) شهرداری منطقه۴ تبریز با حضور فرمانده حوزه بسیج۳ شهید جوادی حسینی، شهردار و جمعی از معاونین و مدیران منطقه۴ و اعضای شورای حوزه برگزار شد.

در این جلسه، جلیل باحجب، فرمانده حوزه بسیج۳ شهید جوادی حسینی با بیان اینکه بسیج در ادارات از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: بسیج و بسیجی بودن یک افتخار است و ما باید از این امانت که یادگار امام راحل و ثمره خون پاک شهیدان است به خوبی پاسداری کنیم.

وی به نقش آموزش در ترویج تفکر بسیجی اشاره کرد و افزود: آموزش و ترویج فرهنگ بسیجی، آن چیزی است که انتظار داریم عزیزانی که مسوولیت به عهده دارند به نحو احسن انجام دهند تا بسیج ارزش واقعی خود را حفظ کند.

فرمانده حوزه بسیج۳ شهید جوادی حسینی، با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در سالیان گذشته، از آقای مهندس شیرمحمدی به عنوان یکی از نیروهای ارزشی و موفق یاد کرد.

در ادامه این جلسه، اکبر امجدی؛ شهردار منطقه۴ با بیان اینکه بسیج یادگار امام خمینی «قدس‌‌سره» است، گفت: بسیج به معنی اتحاد و همدلی و دفاع از ارزش های انقلاب و خون پاک شهدا است.

وی بیان داشت: خدمتگزاری به مردم نعمتی است الهی که باید قدردان آن باشیم و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت های بسیج، در رواج و استمرار آن در بخش‌های مختلف اداره تلاش نماییم.

گفتنی است در پایان این مراسم از تلاش‌های ارزنده مهندس ابراهیم شیرمحمدی فرمانده سابق پایگاه امام سجاد(ع) که در آستانه بازنشستگی قرار دارد تجلیل و آقای بابک ترکمنلو؛ مدیر امور ارتباطات شهرداری منطقه۴ با حفظ سمت، به عنوان سرپرست پایگاه امام سجاد(ع) منصوب شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات