جوانان بومی ما حرف های زیادی برای گفتن دارند/ می توانیم مدعی باشیم

جوانان بومی ما حرف های زیادی برای گفتن دارند/ می توانیم مدعی باشیم

رسول پیرزاده امروز در گفتگو با شهریار نیوز با اشاره به بازی هفته گذشته تیم شهرداری تبریز برابر فجرسپاسی شیراز گفت: بازی خوبی برابر میزبان نام آشنای خود انجام دادیم و با اینکه در خانه حریف بازی می کردیم، اما موقعیت هایی را برای گلزنی داشتیم که در نهایت توانستیم با متوقف کردن حریف، با یک امتیاز به تبریز بازگردیم.

وی ادامه داد: ما در سه هفته اخیر نباخته ایم و پنج امتیاز گرفته ایم و می خواهیم این روند خوب را ادامه دهیم. با توجه به شرایطی که امسال برای تیم شهرداری تبریز پیش آمده، اعتقاد دارم که در مجموع تا به اینجای فصل خوب بازی کرده ایم و خوب نتیجه گرفته ایم. شاید اگر تیم دیگری وضعیت امسال ما را تجربه می کرد، اصلا نمی توانست چنین نتایجی کسب کند و شاید هم کلا از مسابقات کنار می رفت.

این هافبک متعصب و با تجربه که جزو نفرات تاثیرگذار تیم شهرداری در فصل جاری بوده، در ارتباط با بازی هفته آینده تیمش برابر گل گهر اظهار کرد: گل گهر تیم قدرتمندی است و کادرفنی و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. آنها در حال حاضر تیم دوم جدول هستند و نشان داده اند که برای صعود به لیگ برتر، پای در مسابقات لیگ یک گذاشته اند. البته تیم ما هم نشان داده که برابر مدعیان بازی های خوبی انجام می دهد و مطمئن باشید که گل گهر در تبریز کار ساده ای پیش رو نخواهد داشت.

وی افزود: در این بازی برای برد به میدان خواهیم رفت چون تیم ما به سه امتیاز این بازی نیاز دارد. ما کادرفنی و بازیکنان متعصب و غیرتمندی داریم که برای موفقیت تیم شهرداری و سربلندی فوتبال تبریز از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

پیرزاده در ادامه با بیان اینکه تیم فوتبال شهرداری تبریز نیاز به حمایت مسئولان دارد، گفت: باید بگویم که تیم امسال شهرداری، جزو بومی ترین و جوان ترین تیم های چند سال اخیر فوتبال تبریز است که توانسته بدون امکانات کافی، نتایجی قابل قبول کسب کند. تبریز بازیکنان مستعد و آینده دار زیادی دارد و تیم شهرداری نیز بهترین بستر برای این جوانان است که فوتبال خود را ادامه بدهند اما متاسفانه این موضوع مورد بی توجهی و بی مهری بعضی از مسئولان قرار گرفته است و شاید آنها فراموش کرده اند که این امکان در دیگر تیم های تبریزی وجود ندارد.

وی ادامه داد: من معتقدم که تیم فعلی شهرداری تبریز که غنی از بازیکنان شایسته بومی است، با کمی توجه و حمایت بیشتر از سوی مسئولان، می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد و در حد و اندازه های یک تیم مدعی نتیجه بگیرد.

کاپیتان تیم شهرداری در پایان ضمن قدردانی از تلاش های خالصانه کادرفنی و اجرایی تیم شهرداری تبریز، عنوان کرد: ما هنوز امیدواریم تا مشکلات پیرامون باشگاه شهرداری تبریز به زودی برطرف شود تا بتوانیم بدون اینکه دغدغه بعضی مسائل را داشته باشیم، تمام تمرکزمان روی بازی ها باشد و بتوانیم بهتر از قبل نتیجه بگیریم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات