چهل و یکمین جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

چهل و یکمین جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

چهل و یکمین جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
چهل و یکمین جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست دکتر مرتضی پیری و با حضور مهندس عادل فتاحی،رسول اصغرزاده،حسین پناهی ، زلغعلی ابراهیمی اعضای کمیسیون، مهندس داریوش نوری مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری ارومیه، مهندس معصومی  مدیرعامل کارخانه ایمن بتن شهرداری ارومیه، مجتبی حقیقی مدیر مالی شورا، پیمان حسن زاده دبیر جلسات کمیسیونهای شورا ، مهندس نیرنیا سرپرست اداره املاک شهردازی ارومیه ، مهندس کیامهر قائم مقام معاونت شهرسازی شهرداری ارومیه در تاریخ ۹۷/۸/۲۰ با دستور جلسه بررسی نامه های کمیسیون در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، دکتر مرتضی پیری ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین و تسلیت رحلت حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت علی بن موسی الرضا (ع) گفت: چهل و یکمین جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه در راستای رسیدگی به موانع و مشکلات حقوقی شهروندان و مصالحه نامه های شهرداری ارومیه و رسیدگی به میزان تولیدات کارخانه ایمن بتن شهرداری ارومیه برگزار شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: کارخانه ایمن بتن شهرداری ارومیه یکی از بزرگترین ظرفیت های تولیدات مصالح عمرانی در استان و شهر ارومیه است که می تواند بعنوان درآمد پایدار برای شهرداری ارومیه باشد.
دکتر مرتضی پیری گفت: موضوع میزان تولیدات و نحوه خرید کارخانه ایمن بتن شهرداری ارومیه بر اساس صورتجلسه کمیسیون معاملات و ماده ۱۴ در جلسه کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیرعامل کارخانه نیز با حضور در جلسه کمیسیون گزارشات لازم را ارائه نمود.
رئیس کمیسیون بودجه و امور  حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: در چهل و یکمین جلسه کمیسیون بودجه موضوعات مصالحه نامه های شهرداری ارومیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مصوبات لازم از سوی اعضای کمیسیون مورد تصویب قرار گرفت.
گفتنی است که مهندس نیرنیا سرپرست اداره املاک شهرداری ارومیه گزارشات کامل از املاک شهرداری ارومیه و مصالحه نامه های انجام گرفته را به کمیسیون ارائه و هریک از اعضای کمیسیون نظرات خود را بیان نمودند.
گفتنی است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون بودجه به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد.
مصوبات کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه:
۱_ به منظور ایجاد شفافیت و یکسان سازی در خصوص نحوه وصول مطالبات شهرداری از مودیان مصوب گردید شهرداری محترم پس از انجام مصالحه و تصویب شورای اسلامی شهر در خصوص پرونده هایی که نیاز به تغییر کاربری نداشته باشند پس از ابلاغ معاونت معماری و شهرسازی شهرداری ارومیه به منطقه مربوطه در بازه زمانی ۴۵ روزه نسبت به تعیین تکلیف موضوع اقدام لازم معمول نمایند.
تبصره: زمان مذکور غیر قابل تمدید خواهد بود.
۲_ پس از انجام مصالحه و تصویب شورای اسلامی شهر در خصوص پرونده هایی که نیاز به تغییر کاربری داشته باشند نیز پس از تصویب در کمیسیون ماده پنج و ابلاغ به شهرداری و منطقه مربوطه در بازه زمانی سه ماهه نسبت به تعیین تکلیف موضوع اقدام لازم معمول گردد و در غیر اینصورت شهرداری نسبت به برخورد قانونی و اقدام برای برگشت به حالت اقدام شود.
۳ طی نامه: مقرر گردید شهرداری محترم پیشنهاد دفترچه لایحه عوارض سال ۹۸ را جهت بررسی حداکثر تا ۱۰ آذر به دبیرخانه شورا ارسال نمایند.
۴_ مقرر گردید از معاونت محترم مالی و اقتصادی جهت حضور در جلسه آتی برای ارائه گزارش در خصوص گزارش آماری نیروی انسانی (حسابداری نیروی انسانی) و شرایط بودجه و حساب های بانکی به تفکیک شماره حساب ها جهت حضور در جلسه آتی دعوت گردد.
۵_ مقرر گردید در جلسه آتی از مدیران عامل سازمان های زیباسازی ، فضای سبز، اداره خدمات موتوری ، سازمان پسماند ،اتوبوسرانی ،تاکسیرانی و پایانه های مسافربری بهمراه مدیران مالی آن سازمان جهت بررسی تفریغ بودجه سال ۹۶ دعوت گردد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ارومیه

    منبع خبر

    شورای شهر ارومیه

    شورای شهر ارومیه یک شورای شهر در شهر ارومیه می باشد

      نظرات